Jump to content

Områder

Recommended Posts

Skrevet

Er det muligt er nogle af jer venlige sjæle kunne skrive lidt om hvilke områder man i malmø IKKE skal købe noget i, jeg var i går der ovre og kigge lidt blandandet i Lindenborg som sermeget fint ud men skindet kan jo bedrage, og så har jeg kig på en lejlighed i almhõg, men jeg er også mege tintreserret i at høre om andre steder, og som sagt især om hvor man ikke skal flytte hen.. på forhånd tak og ak for en kanon hjemmeside København over and out på en regnfuld søndag efter middag

Besvaret

Er det muligt er nogle af jer venlige sjæle kunne skrive lidt om hvilke områder man i malmø IKKE skal købe noget i, jeg var i går der ovre og kigge lidt blandandet i Lindenborg som sermeget fint ud men skindet kan jo bedrage, og så har jeg kig på en lejlighed i almhõg, men jeg er også mege tintreserret i at høre om andre steder, og som sagt især om hvor man ikke skal flytte hen.. på forhånd tak og ak for en kanon hjemmeside København over and out på en regnfuld søndag efter middag

Besvaret

Jan dette emne er behandlet meget intenst i forummet, eks. er der en fyr fra Knh. Politi der via malmø politi har nogle tips til områder man skal holde sig fra. Men generelt gælder den gamle regel, at du får hvad du betaler for. Søg og find en masse info vedr. dette.

• 1 year later...
Besvaret

Arne: Jeg kan ikke finde det indlæg du omtaler? Jeg er også meget interesseret i disse tips. Ville jo være så ærgeligt om ens drømmebil hele tiden blev rippet sad.gif

Besvaret

Der er masser af indlæg om de forskellige bo-områder i Malmö og omegn - det er bare at læse de tidlige indlæg under bolig. Der er f.eks. 29 indlæg under "Hvor i Malmö" fra den 24/8-03 for bare at nævne en enkelt tråd.

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...