Guest unlotto Skrevet February 10, 2003 Rapporter Skrevet February 10, 2003 Hej gruppe! Siden november har dette dejlige forum inspireret mig til at søge hinsidan. Tak for et super site. Hér bliver man klogere hver dag. Desværre er jeg landet i en ret uheldig situation. Min lejlighed i Charlottenlund opsagde jeg i december til udflytning 1. marts. Allerede dengang hev jeg fat i Norden, der gav mig 99,9 procents garanti for en fed 2V lige ved Värnhemstorget. Men oops... jeg havde ikke taget højde for den sidste 0,1 % marginal. Så den røg i sidste uge. En 4V fløj ud af hænderne, fordi udlejer kun ville afsætte den gennem Ellenborgen. Så havde jeg yderligere en fed 3V på hånden i sidste uge - også ved Värnhemstorget. Men oops... den røg søreme, fordi en anden købte nuværende lejeres bil ved siden af. Jeg beder ikke om opskriften på, hvordan man vinder i lotto. Men er der nogen af jer hinsidan, der kan komme med tips til at finde en lejlighed - helst 3V, centralt i Malmø - til overtagelse om cirka tre uger?! Den var svær - i know! Ring gerne: +45 2180 9000 Mange hilsener Jan
Guest unlotto Besvaret February 10, 2003 Rapporter Besvaret February 10, 2003 Hej gruppe! Siden november har dette dejlige forum inspireret mig til at søge hinsidan. Tak for et super site. Hér bliver man klogere hver dag. Desværre er jeg landet i en ret uheldig situation. Min lejlighed i Charlottenlund opsagde jeg i december til udflytning 1. marts. Allerede dengang hev jeg fat i Norden, der gav mig 99,9 procents garanti for en fed 2V lige ved Värnhemstorget. Men oops... jeg havde ikke taget højde for den sidste 0,1 % marginal. Så den røg i sidste uge. En 4V fløj ud af hænderne, fordi udlejer kun ville afsætte den gennem Ellenborgen. Så havde jeg yderligere en fed 3V på hånden i sidste uge - også ved Värnhemstorget. Men oops... den røg søreme, fordi en anden købte nuværende lejeres bil ved siden af. Jeg beder ikke om opskriften på, hvordan man vinder i lotto. Men er der nogen af jer hinsidan, der kan komme med tips til at finde en lejlighed - helst 3V, centralt i Malmø - til overtagelse om cirka tre uger?! Den var svær - i know! Ring gerne: +45 2180 9000 Mange hilsener Jan
Guest dlh Besvaret February 11, 2003 Rapporter Besvaret February 11, 2003 Både Ellenborgen og Norde er ogle røver firmaer køb isteddet en bostad. hvis malmø er for dyr hvad så med Trelleborg en kanon by til en fjerde del af priserne i Malmø
ulmus Besvaret February 11, 2003 Rapporter Besvaret February 11, 2003 Hej Jan! Det var dog uheldigt, men jeg vil give DLH ret - det kan overhovedet ikke betale sig at leje en lejlighed. Du kan købe en bostadsrät, hvor du, selv med lån, kan sidde for mindre end i en hyresrät. Og så kan du betragte det som en opsparing, i fald du vil vende hjem til DK igen. I de kommende år er der ingen fare for at bostadsrätter falder i pris i Sydsverige, tværtimod.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu