Guest anonym Skrevet March 7, 2003 Rapporter Skrevet March 7, 2003 Hej alle sammen. Jeg kan kun rose Steen for denne site for den holder 1000% samt alle der bidrager med godt råd og oplysninger :-))) Jeg kan se der er en del der allerede bor på hensiden og jeg overvejer kraftigt at flytte der over. Jeg er dog i tvivl om jeg skal købe eller leje og hvor det kan være. Jeg har læst mig frem til at Oxie er et sted hvor man skal holde sig fra men er der andre steder hvor man skal tænke sig en extra gang om før man flytter ind. Jeg har tænkt mig at købe en Audi RS4/S8 og den vil jeg jo gerne ha i fred uden ridser og at den en morgen er væk. Der er en del boliger til salg i Almvik og til en rimlig pris og det mente jeg jo kunne være noget for mig med mindre at andre har haft dårlige oplevelser med at bo der. Jeg ville faktisk gerne lave en profil men synes ikke at kunne finde det sted på sitet man gør det ???? jeg håber at det er nogle der har et par råd til mig så jeg ikke køber/lejer katten i sækken. Ha i god weekend og på forhånd tak Michael :-)
Guest anonym Besvaret March 7, 2003 Rapporter Besvaret March 7, 2003 Hej alle sammen. Jeg kan kun rose Steen for denne site for den holder 1000% samt alle der bidrager med godt råd og oplysninger :-))) Jeg kan se der er en del der allerede bor på hensiden og jeg overvejer kraftigt at flytte der over. Jeg er dog i tvivl om jeg skal købe eller leje og hvor det kan være. Jeg har læst mig frem til at Oxie er et sted hvor man skal holde sig fra men er der andre steder hvor man skal tænke sig en extra gang om før man flytter ind. Jeg har tænkt mig at købe en Audi RS4/S8 og den vil jeg jo gerne ha i fred uden ridser og at den en morgen er væk. Der er en del boliger til salg i Almvik og til en rimlig pris og det mente jeg jo kunne være noget for mig med mindre at andre har haft dårlige oplevelser med at bo der. Jeg ville faktisk gerne lave en profil men synes ikke at kunne finde det sted på sitet man gør det ???? jeg håber at det er nogle der har et par råd til mig så jeg ikke køber/lejer katten i sækken. Ha i god weekend og på forhånd tak Michael :-)
ulmus Besvaret March 7, 2003 Rapporter Besvaret March 7, 2003 Hej Michael! Jeg har boet i de lave huse i ALMVIK i næsten 2 år og jeg er udmærket tilfreds. Det første år havde jeg "bare" en parkeringsplads og det var jeg ærlig talt lidt utryg ved. En måned efter at jeg havde købt min bil (for 1½ år siden) blev sideruden slået ind og mit stereoanlæg stjålet. Desværre havde jeg fronten liggende i handskerummet. DET HAR JEG IKKE MERE!!! Men siden har der ikke været noget. I nogle måneder har jeg haft aflåst garage og det synes jeg er mere trygt, plus at man jo sparer at skulle ud at skrabe ruder om morgenen. Den koster mig kun 175 sek. om måneden og det er bestemt det værd. Ellers synes jeg, det er et hyggeligt kvarter, hvor man hilser på hinanden med et "hej", når man mødes.
Guest michael Besvaret March 12, 2003 Rapporter Besvaret March 12, 2003 Jeg takker mange gange for hjælpen og kigger vidre om der er noget der fanger mit øje. :-) mvh Michael :-)
Guest anna Besvaret April 1, 2003 Rapporter Besvaret April 1, 2003 Hej Hvorfor skal man holde sig fra Oxie? Jeg har læst lidt om (og set) at garagerne er små, men er der andre mere alvorlige ting man skal være opmærksom på? Vi har været derovre og kigge og syntes meget godt om stedet.
ulmus Besvaret April 2, 2003 Rapporter Besvaret April 2, 2003 Hej Anna! Har du læst lidt længere nede på "Bolig"-siden? Der er faktisk en tråd, der hedder "OXIE", hvor flere har givet deres mening til kende.
Guest anna Besvaret April 2, 2003 Rapporter Besvaret April 2, 2003 Hej igen Jo det har jeg set, men da vi var derovre kunne jeg se flere danske flag, så der må være nogen der er glade for at bo der og ikke har højtråbende naboer, eller er det virkelig så galt at alle flygter? Det var bare det jeg ville vide og håbede så at få nogle positive tilbagemeldinger om Oxie :-) Anna
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu