Guest ib Skrevet May 13, 2003 Rapporter Skrevet May 13, 2003 Jeg skal flytte til sverige her til efteråret, kan man godt købe et sommerhus, og bo der hele året? I danmark må udlæninge jo ikke købe sommerhuse, og man må ikke bo der fra 1/10 - 31/3 Hvor kan jeg finde sommerhuse til salg på nettet? Gerne privat, eller ejendomsmæglere. Hvor finder jeg de bedste(og billigste) sommerhuse i skåne?
Guest ib Besvaret May 13, 2003 Rapporter Besvaret May 13, 2003 Jeg skal flytte til sverige her til efteråret, kan man godt købe et sommerhus, og bo der hele året? I danmark må udlæninge jo ikke købe sommerhuse, og man må ikke bo der fra 1/10 - 31/3 Hvor kan jeg finde sommerhuse til salg på nettet? Gerne privat, eller ejendomsmæglere. Hvor finder jeg de bedste(og billigste) sommerhuse i skåne?
Guest ib Besvaret May 13, 2003 Rapporter Besvaret May 13, 2003 Jeg har kigget i tidligere indlæg, og fået svar på nogle af svarene. men jeg mangler stadig nogle Er der nogle steder jeg kan finde svenske huse på tvangsauktion? (på nettet) Har sverige ikke noget der svarer til DEN BLÅ AVIS, hvor man kan finde billige huse?
vincent Besvaret May 13, 2003 Rapporter Besvaret May 13, 2003 Engang i mellem er der fritidshuse til salg både på bovision og hemnet. Desuden har sydsvenskan også et boligmarked. Der er også jævnligt annoncer i den svenske metroekxpress, men den er vist ikke online.
Guest lisa Besvaret May 22, 2003 Rapporter Besvaret May 22, 2003 Tvangsauktioner kan findes på: http://www.rsv.se/ - Kronofogden - auktionstorget. Sydsvenskan har sit boligtillæg om søndagen. Held og lykke med bolig-jagten!
ulmus Besvaret May 22, 2003 Rapporter Besvaret May 22, 2003 Hej Ib Hansen! Sverige har en "blå Avis" her hedder den bare "Den lila Tidningen" og der findes også en til, men jeg kan ikke huske, hvad den hedder. Prøv at kigge i en kiosk eller tankstation.
Guest toft Besvaret August 23, 2004 Rapporter Besvaret August 23, 2004 Er der nogen der kender ejendomsmæglere der gør sig i sommerhuse her i Skåne? Eller websites hvor man kan blive klogere (nej, ikke hemnet og bovision)..?? Jeg har også hørt at der i SommerLorry har været et indslag med en ejendomsmægler (som vist endda nok var dansker), som har levet af at sælge sommerhuse i Skåne i 20 år. Nogen der ved hvem han er?
Guest tni Besvaret August 23, 2004 Rapporter Besvaret August 23, 2004 Hej Toft, Følg dette link - mener det er det rigtige: www.svenske-huse.dk/
Guest carspar Besvaret August 23, 2004 Rapporter Besvaret August 23, 2004 Hej Toft Jeg mener at indslaget i TV2 Lorry var med www.ordrupdal-ejendomme.dk Men jeg er ikke sikker. Det han sælger er ejendomme fra Småland, det er der hvor der er meget skov og mange søer. Småland er opgså glaspusternes område www.glasriket.se og Astrid Lindgrens verden www.alv.se. Småland er alt lige nord for skåne undtagen Halland. Småland dækker egentligt over følgende amter (Län) Kronoborg, Jönköping og Kalmar Hvis du vil tjekke på Hemnet.se Ellers er der også. www.oedegaarde.dk Hvis i stadig vil bo i Danmark men have en fritidsbolig i sverige så er denne måske en ide at være medlem af: www.danske-torpare.dk God fornøjelse.
Guest toft Besvaret August 23, 2004 Rapporter Besvaret August 23, 2004 TNI & Carspar: Tak for svar og links. Det er nu ikke fordi det er mig selv der skal investere i svensk sommerhus, men har et vennepar fra DK der overvejer at købe sommerhus et sted her i Skåne. Men de vidste ikke så meget andet end de sædvanlige bolig-websites, så jeg tænkte at der nok var nogen herinde der vidste besked. Så hvis der er andre der vil tilføje noget her i tråden om emnet, så ville det være perfekt, også med henblik på andre potentielle købere, der så kan drage nytte af denne tråd her.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu