Guest mbj Skrevet October 29, 2003 Rapporter Skrevet October 29, 2003 Hej alle, og tak for denne gode side som jeg de seneste par uger har læst tykt og tyndt Min kæreste og jeg er ved at gøre klar til at flytte til malmø og planen er pt. at det vil ske i foråret 2004. Jeg synes dog at det er svært at gennemskue pakeringsmulighederne og vil derfor spørge lidt til dem. Vi har 2 biler og vi er ikke meget for hærværk, der jo omtales en del. Hvor vi vil flytte hen i malmø vil nok blive dikteret en del af pakeringsmulighederne - har i nogle gode råd og hvilke områder der er bedst hvis man vil sikre sig "sikker" pakering? Mvh. Martin Ps: hvordan opretter man en profil herinde?
Guest mbj Besvaret October 29, 2003 Rapporter Besvaret October 29, 2003 Hej alle, og tak for denne gode side som jeg de seneste par uger har læst tykt og tyndt Min kæreste og jeg er ved at gøre klar til at flytte til malmø og planen er pt. at det vil ske i foråret 2004. Jeg synes dog at det er svært at gennemskue pakeringsmulighederne og vil derfor spørge lidt til dem. Vi har 2 biler og vi er ikke meget for hærværk, der jo omtales en del. Hvor vi vil flytte hen i malmø vil nok blive dikteret en del af pakeringsmulighederne - har i nogle gode råd og hvilke områder der er bedst hvis man vil sikre sig "sikker" pakering? Mvh. Martin Ps: hvordan opretter man en profil herinde?
Gio Besvaret October 29, 2003 Rapporter Besvaret October 29, 2003 Hej Martin & GirlFriend... Malmö City er et (dyrt) helvede at parkere i. Så er det sagt. Hvis ikke der er er tilknyttet boendeparkering til ejendommen, så skal du enten parkere på gaden eller i parkeringshus. Det første kan være nærmest umuligt efter kl 16-17 stykker. Og bor du tilmed indenfor kanalerne, og er så heldig at finde en plads så koster det kassen. Dit alternativ bliver at få en plads i et parkeringshus. Men her er der ofte ventelister, ligesom der kan være det på at få en fast udendørs plads i nærheden. Malmö er ikke et paradis at parkere sin bil i. Så er det sagt Du kan evt. tjekke http://www.parkering.malmo.se, og se om de har pladser i nærheden af jeres kommende bolig, når i kommer så langt. Men forbered dig på at blive skrevet op. Kommer du længere ud "på landet", så bliver det ofte lidt nemmere, da der ofte hører en parkerings-plads til hvis i eks. køber et rækkehus - eller kommer ind et sted som administrerer deres egne pladser. 700 spän i bøde er ikke en fremmed ting for os som har måttet finde ud af det på den hårde måde! *G* (Man var simpelthen nødt til at parkere "anderledes" i starten...desværre) Jeg har selv en "rörlig plats" herude ved Nobeltorget til 190,- sek/md. Men inden jeg fik den, måtte jeg parkere min bil (for at undgå flere bøder) ude på Malmö Syd/Svågertorp til 500,- sek/md. Malmö bygger og ekspanderer...men parkeringspladserne tænker de ikke lige over...umiddelbart. :-/
swoop Besvaret October 30, 2003 Rapporter Besvaret October 30, 2003 Hej Martin, Gio: er du sikker på at de ikke tænker over parkeringspladser i byen? Jeg tror også der er noget økonomi i det - de scorer kassen på de høje priser p-pladserne har, samt alle de bøder (jeg nægter at kalde dem andet) de udskriver. Det er vel ikke helt forkert, hvis man siger at mulighederne for parkering bliver ringere jo tættere man kommer city ... Specielt hvis man ikke tager hensyn til parkeringshus eller mulighederne via foreningen. Angående de famøse p-bøder, dem har jeg allerede snubbet et par stykker af, og det er 400-700 kr hver gang :-( Mit store håb er en plads i nærmeste p-hus (små 5 min fra lejligheden) - der har jeg været skrevet op siden juni. For at få en bruger, skal du ha' fat i Steen (administrator). Han kan fanges på: steen@scanianet.dk
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu