Jump to content

Rengøring

Recommended Posts

Skrevet

Hejsa! Er der nogen der kender/har en fornuftig og pålidelig rengøringshjælp? Jeg søger en person som kunne være interesseret i ugentlig rengøring á ca. 2 timer. Vi bor i Oxie. Mvh, Martin

Besvaret

Hejsa! Er der nogen der kender/har en fornuftig og pålidelig rengøringshjælp? Jeg søger en person som kunne være interesseret i ugentlig rengøring á ca. 2 timer. Vi bor i Oxie. Mvh, Martin

Besvaret

det kunne vi også være interesseret i.. så er der nogen der måske kender et rengøringsselskab?

Besvaret

er der virkelig ikke nogen der ved nogen om nogle rengøringsselskaber eller kender en svensker der vil tjene en skilling ved at gøre rent?

• 1 month later...
Besvaret

Tak Nikolaj! Men nu var det nærmere et ønske om at bruge nogen der kendte nogen, så det ikke bare er et eller andet rengøringsselskab (det har jeg nemlig dårlige erfaring med).

Besvaret

Linket kunne jo evt. bruges af Martin Thygesen ... han bad bla. om rengøringsselskaber happy.gif

Besvaret

Jeg kender en SV tøs der gør det for os ,hun er god til hendes arb og pålidelig.. send en mail hvis det er

• 2 years later...
Guest Trine
Besvaret
Hejsa! Vi kunne også godt bruge en rengøringshjælp 2-3 timer i ugen.:) :thumbup: Bor i Oxie. VH Gunhild
Jeg en en jeg kan anbefale. Du kan maile til hende på eva_levin77 'snabela' yahoo.com (uden mellemrum og med @).
Guest jxhab
Besvaret
Jeg en en jeg kan anbefale. Du kan maile til hende på eva_levin77 'snabela' yahoo.com (uden mellemrum og med @).
Jeg er helt enig med Moerke, kan varmt anbefales ;)
Besvaret
Hvad koster privat rengøringshjælp pr. time, hvis der er tale om en studerende, pensionist eller lign. m.v.h. Futz :new:
Jeg tror ikke du får rabat fordi du er på su eller pension;)
Besvaret
Jeg tror ikke du får rabat fordi du er på su eller pension;)
Kunne jo godt være der var nogle svenskere, f.eks. af de nævnte stillingskategorier der var int. i orange afregning men det bruges måske ikke i Sverige ?

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...