Guest martin Skrevet November 29, 2003 Rapporter Skrevet November 29, 2003 Hejsa! Er der nogen der kender/har en fornuftig og pålidelig rengøringshjælp? Jeg søger en person som kunne være interesseret i ugentlig rengøring á ca. 2 timer. Vi bor i Oxie. Mvh, Martin
Guest martin Besvaret November 29, 2003 Rapporter Besvaret November 29, 2003 Hejsa! Er der nogen der kender/har en fornuftig og pålidelig rengøringshjælp? Jeg søger en person som kunne være interesseret i ugentlig rengøring á ca. 2 timer. Vi bor i Oxie. Mvh, Martin
Guest martin Besvaret November 30, 2003 Rapporter Besvaret November 30, 2003 det kunne vi også være interesseret i.. så er der nogen der måske kender et rengøringsselskab?
Guest martin Besvaret December 3, 2003 Rapporter Besvaret December 3, 2003 er der virkelig ikke nogen der ved nogen om nogle rengøringsselskaber eller kender en svensker der vil tjene en skilling ved at gøre rent?
Guest martin Besvaret January 20, 2004 Rapporter Besvaret January 20, 2004 Come on.... Nogen må vel kende nogen ;)
Guest nikolaj Besvaret January 20, 2004 Rapporter Besvaret January 20, 2004 Prøv: http://www.gulasidorna.se/query?what=yp&heading_exact=St%E4dservice&district_nam e=&district_type=&area=malm%F6
Guest martin Besvaret January 20, 2004 Rapporter Besvaret January 20, 2004 Tak Nikolaj! Men nu var det nærmere et ønske om at bruge nogen der kendte nogen, så det ikke bare er et eller andet rengøringsselskab (det har jeg nemlig dårlige erfaring med).
Guest nikolaj Besvaret January 20, 2004 Rapporter Besvaret January 20, 2004 Linket kunne jo evt. bruges af Martin Thygesen ... han bad bla. om rengøringsselskaber
Guest peter Besvaret January 26, 2004 Rapporter Besvaret January 26, 2004 Jeg kender en SV tøs der gør det for os ,hun er god til hendes arb og pålidelig.. send en mail hvis det er
Gunnie Besvaret May 18, 2006 Rapporter Besvaret May 18, 2006 Rengøring Oxie Hejsa! Vi kunne også godt bruge en rengøringshjælp 2-3 timer i ugen.:) Bor i Oxie. VH Gunhild
Guest Trine Besvaret May 19, 2006 Rapporter Besvaret May 19, 2006 Hejsa! Vi kunne også godt bruge en rengøringshjælp 2-3 timer i ugen.:) Bor i Oxie. VH Gunhild Jeg en en jeg kan anbefale. Du kan maile til hende på eva_levin77 'snabela' yahoo.com (uden mellemrum og med @).
Guest jxhab Besvaret May 19, 2006 Rapporter Besvaret May 19, 2006 Jeg en en jeg kan anbefale. Du kan maile til hende på eva_levin77 'snabela' yahoo.com (uden mellemrum og med @). Jeg er helt enig med Moerke, kan varmt anbefales ;)
thygesen Besvaret May 19, 2006 Rapporter Besvaret May 19, 2006 Jeg er helt enig med Moerke' date=' kan varmt anbefales ;)[/quote'] Jeg er helt helt enig med jxhab som er helt enig med Moerke.. hun kan anbefales.
Futz Besvaret May 20, 2006 Rapporter Besvaret May 20, 2006 Hvad koster privat rengøringshjælp pr. time, hvis der er tale om en studerende, pensionist eller lign. m.v.h. Futz
Thomas Besvaret May 20, 2006 Rapporter Besvaret May 20, 2006 Hvad koster privat rengøringshjælp pr. time, hvis der er tale om en studerende, pensionist eller lign. m.v.h. Futz Jeg tror ikke du får rabat fordi du er på su eller pension;)
Futz Besvaret May 20, 2006 Rapporter Besvaret May 20, 2006 Jeg tror ikke du får rabat fordi du er på su eller pension;) Kunne jo godt være der var nogle svenskere, f.eks. af de nævnte stillingskategorier der var int. i orange afregning men det bruges måske ikke i Sverige ?
HenrikP Besvaret May 20, 2006 Rapporter Besvaret May 20, 2006 Hey check http://www.dinagrannar.se Der kan i finde folk til hvadsomhelst næsten :-) /Henrik
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu