Jump to content

Køb eller leje af fritidshus

Recommended Posts

Guest alexandra
Skrevet

Min mand og jeg vil gerne købe, alternativt langtidsleje en ødegård/fritidhus. Vi ved godt, hvor vi skal se efter huse til salg på nettet, MEN hvor kan vi lede efter ødegårde til leje, minimum for et halv år ? Er der desuden nogen, der har erfaring med køb, dvs. finansiering af ødegård i Sverige ? Har læst diverse indlæg her på siden, men savner lidt om køb af fritidshus. Vi har ikke ejerbolig i DK og er derfor nødt til at tage et regulært boliglån - overvejer at gøre det i en svensk bank. Del ud af jeres erfaringer

Guest alexandra
Besvaret

Min mand og jeg vil gerne købe, alternativt langtidsleje en ødegård/fritidhus. Vi ved godt, hvor vi skal se efter huse til salg på nettet, MEN hvor kan vi lede efter ødegårde til leje, minimum for et halv år ? Er der desuden nogen, der har erfaring med køb, dvs. finansiering af ødegård i Sverige ? Har læst diverse indlæg her på siden, men savner lidt om køb af fritidshus. Vi har ikke ejerbolig i DK og er derfor nødt til at tage et regulært boliglån - overvejer at gøre det i en svensk bank. Del ud af jeres erfaringer

Besvaret

Der findes en dansk forening i København, der hedder "Danske Torpare". Jeg ville tro, at de kunne hjælpe jer med en masse oplysninger. Foreningen ligger i Landskronagade på Østerbro.

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...