Guest stine Skrevet September 14, 2004 Rapporter Skrevet September 14, 2004 Vi er en gruppe af forældrer der gennem kontakt med politikere har etableret grobund for at tosprogede dansk/svenske klasser skal oprettes på visse skoler i Malmö. Vil du vide mere om projektet gå ind på adressen: www.oresundsinfo.dk og tilmeld dig vores nyhedsbrev. Mvh Stine Thorsted
Guest stine Besvaret September 14, 2004 Rapporter Besvaret September 14, 2004 Vi er en gruppe af forældrer der gennem kontakt med politikere har etableret grobund for at tosprogede dansk/svenske klasser skal oprettes på visse skoler i Malmö. Vil du vide mere om projektet gå ind på adressen: www.oresundsinfo.dk og tilmeld dig vores nyhedsbrev. Mvh Stine Thorsted
ulmus Besvaret September 15, 2004 Rapporter Besvaret September 15, 2004 Undskyld, men hvad har dette indlæg at gøre med forsikringer????? Hvad med at skrive det under "forældre, børn og skole"?
Guest jimmy Besvaret September 16, 2004 Rapporter Besvaret September 16, 2004 Hej Ulmus Du bider fra dig på en ubehagelig måde overalt i dette forum. Samtidig har jeg også bemærket, at du ofte kommer med rigtig gode og interessante indlæg - bliv ved med de gode indlæg og drop de negative...
ulmus Besvaret September 16, 2004 Rapporter Besvaret September 16, 2004 Hej Jimmy! Det kan såmænd godt være, du har ret, jeg vil lægge mig det på sinde. Men det var nu ikke tilfældet denne gang. Hvis man gerne vil vide noget om børn, forældre og skole, ville man jo da ikke gå ind under forsikringer, og derved ville denne absolut meget relevante oplysning gå tabt. Det ville da være en skam, synes du ikke? Jeg vil derfor, i al fredsommelighed ;o) opfordre til, at man lægger sine indlæg ind under de allerede oprettede tråde, så det bliver lettere at finde oplysningerne for senere brugere.
vincent Besvaret October 16, 2004 Rapporter Besvaret October 16, 2004 Steen kan du flytte denne tråd til "Forældre mv."?
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu