Jump to content

Per Gessle

Guest allanhempel

Recommended Posts

Guest allanhempel
Skrevet

Hej med jer. Sad lige og så noget svensk tv vist nok fra den svenske midsommerfest. Og er meget interesseret i at skaffe mig den sang han synger; Per gessle - Sommartidan

Guest allanhempel
Besvaret

Hej med jer. Sad lige og så noget svensk tv vist nok fra den svenske midsommerfest. Og er meget interesseret i at skaffe mig den sang han synger; Per gessle - Sommartidan

Guest jesper
Besvaret

Uha...gammel klassiker! Selv i Danmark happy.gif "Sommartidar HEY HEY...sommartidar...." Gid det bare var ord der kunne dække Sommeren 2004. Men dén er godtnok jævnt øv.

Guest jesper
Besvaret

Ok..jeg går lige i selvsving hér. 1982...der var jeg 10 år gammel *damn* happy.gifSommartider jag känner det är nånting på gång sommartider sommartider kom och stanna ute natten lång sommartider snurra runt i en stad som glöder, som viskar: bli min inatt... sommartider hej hej sommartider ge mej din hunger, ge mej din hand ge mej allt du vill och allt du kan sommartider hej hej sommartider läppar mot läppar som tar mej iland, som ger sommartider till varann sommartider sommar sommar våt och het sommartider sommartider kom och lek en sommarlek sommartider lev ditt liv i den tid som brinner, som lockar: stanna inatt... sommartider hej hej sommartider ge mej din hunger, ge mej din hand ge mej allt du vill och allt du kan sommartider hej hej sommartider läppar mot läppar, två hjärtan i brand, som ger sommartider till varann du tar mej du tar mej du tar mej du tar mej till en annan värld... Tak til Per og drengene på http://www.gyllenetider.com/index.php?ref=history&alb=puls

Guest allanhempel
Besvaret

Hi hi. Ja jeg kendte ærligt talt ikke sangen i forvejen. Men blev helt bidt af den da jeg hørte den på svensk tv under een midsommer koncert tror jeg nok, hvor jeg i 1 omgang studsede over Per Gessle, hvorefter jeg indledte een debat med svigerfar om den anden del af Roxette er død. Hvilket jeg ikke mener, jeg mener 'blot' hun var alvorligt syg, vist nok af kraft.....??!!?? Men hørte den så igen i nat, og har nu med stor hjælp herfra TAK TAK TAK fået fat i sangen, som har kørt på repeat hele dagen, dejligt her inden man skal på natarbejde og tænke på sommer og øve det svenske ;-)

Besvaret

Hun -jeg KAN ikke komme på navnet- havde en hjernesvulst og blev opereret. Hun er ikke død, men er tværtimod igang med at skrive og indspille nye sange til et solo-album.

Guest allanhempel
Besvaret

Marie Frederiksson (Tror nok det er stavet rigtigt). Har lige siddet og læst lidt på det, hun havde ilg. deres officielle hp, noget ondartet kræft tilbage i 2001/2002......

Guest allanhempel
Besvaret

Jeg vidste jeg bare skulle have kopieret istedet for at stole på jeg kunne stave til det.... *G*

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...