Jump to content

Nybyggeri

Recommended Posts

Guest louise
Skrevet

ja så er vi også igang med at bygge, vi skal have fat i trægulv,træloft,belægningssten, indendørs døre, udendørs døre, vinduer, køkken, badeværelse samt ud og høre om der er nogle der kan udføre disse ting billigt, så hvis i kender noget så sig lige til

Besvaret

ja så er vi også igang med at bygge, vi skal have fat i trægulv,træloft,belægningssten, indendørs døre, udendørs døre, vinduer, køkken, badeværelse samt ud og høre om der er nogle der kan udføre disse ting billigt, så hvis i kender noget så sig lige til

Besvaret

Til Louise Jeg kan næsten lave alt, men vil ikke ligge mit nummer eller mail ud her, så hvis du er intreseret så smid din mail eller tlf nummer, så skal jeg skrive/ringe til dig

Besvaret

Til M;) Kan du også afhøvle en fyrretræstrappe og efterfølgende lakere den? Eller er der nogle der kender nogle der kan gøre det. Vi har en der trænger, men vi tør ikke selv springe ud i projektet.

Besvaret
Jeg kan næsten lave alt' date=' men vil ikke ligge mit nummer eller mail ud her, [/quote'] Endnu en rigtig god grund til at oprette en profil:p
Besvaret

Til Mette Ja det kan jeg godt men jeg har ikke noget værktøj til det, så det må i leje i et byggemarkede

Besvaret

En fordel ved hvide håndværkere er - ud over god samvittighed, hvis man går op i det - at man kan trække en del af udgiften til deres løn fra i skat, hvis man altså har noget svensk indtægt at trække fra i. Det kaldes ROT-avdrag og er tidsbegrænset indtil 30. (15?) juni i denne omgang.

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...