Jump to content

Hjælp en tumpe

Recommended Posts

Skrevet

Har aldrig ejet en mobiltelefon, men nu er tiden kommet til at skifte det gamle fastnet ud. nu er mit problem så bare at jeg slet ikke kan overskue alle de forskellige mobilabonnementer der findes. Jeg har et meget lavt forbrug, fordelt på ca 70% til DK og 30% her i malmö. Hvad kan bedst betale sig? Læste lidt om Telia refill, men er der ikke en ekspert eller 2 der kan hjælpe mig lidt på vej. Skal være noget af det billigste man kan finde. Takker

Besvaret

Har aldrig ejet en mobiltelefon, men nu er tiden kommet til at skifte det gamle fastnet ud. nu er mit problem så bare at jeg slet ikke kan overskue alle de forskellige mobilabonnementer der findes. Jeg har et meget lavt forbrug, fordelt på ca 70% til DK og 30% her i malmö. Hvad kan bedst betale sig? Læste lidt om Telia refill, men er der ikke en ekspert eller 2 der kan hjælpe mig lidt på vej. Skal være noget af det billigste man kan finde. Takker

Besvaret

Næsten samtlige svenske mobilabonnementer/taletidskort ligger på en dyr pris når du ringer til DK. Faktisk næsten samme pris som for en dansk telefon med udlandstelefoni, til gengæld skal du ikke betale så meget når du snakker i SE. Overvej hvordan din samtaletrafik er: DK -> SE: minutpris? DK - > DK: minutpris? SE -> SE: minutpris? SE -> DK: minutpris?

Besvaret

Hvad med 2 abbonementer ? Clas Ohlsson sælger dual-sim adaptere så du kan have 2 kort i samtidigt. Så tænder og slukker du bare telefonen når du vil skifte.

Besvaret

Hvem er Clas Ohlsson? Hvor finder man ham? Har han dual-sim adaptere til "alle" mobil-telefoner? Mange spørgsmål - det midterste er nok det afgørende ...

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...