Guest lars Skrevet July 21, 2004 Rapporter Skrevet July 21, 2004 Hej, jeg bor lige for tiden i en stor båd i Limhamn, hvordan kan jeg få bredbånd derned?? Jeg mangler ligesom mit internet og muligheden for at ringe billigt..er der nogle som har nogle idéer til hvad man kan gøre?
Guest lars Besvaret July 21, 2004 Rapporter Besvaret July 21, 2004 Hej, jeg bor lige for tiden i en stor båd i Limhamn, hvordan kan jeg få bredbånd derned?? Jeg mangler ligesom mit internet og muligheden for at ringe billigt..er der nogle som har nogle idéer til hvad man kan gøre?
csa Besvaret July 22, 2004 Rapporter Besvaret July 22, 2004 gå hen til den nærmeste lejlighed og spørg om du må sætte en trådløs forbindelse op hos dem..
Gio Besvaret July 22, 2004 Rapporter Besvaret July 22, 2004 Undersøg om du må "leje" dig ind hos den nærmeste med bredbånd, via et trådløst accesspoint, som Sauer skriver. Men du skal nok montere en ekstern antenne for at få signal nok - og AP´et må hellere ikke befinde sig for langt væk. Konsumer-wifi har ikke den vilde rækkevidde, desværre.
Guest kasper Besvaret July 23, 2004 Rapporter Besvaret July 23, 2004 Der er Limhamnnet 10 Mbit (noget limhamnhus har) Bolina (HSB) Telia 8/1 adsl De har ikke opgraderet centralen til scream eller bbb i selve limhamn C efter hvad jeg ved.
Gio Besvaret July 24, 2004 Rapporter Besvaret July 24, 2004 Kasper: Problemet er jo nok at Lars ikke lige har fået "gravet" kabler ind i sin båd ;o)
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu