Guest andreas Besvaret October 29, 2004 Rapporter Besvaret October 29, 2004 Tak for svarene. Thomas eller Gio: da jeg har ComHem bredbånd og man skal logge ind hver gang man skal på nettet, hvilket betyder - så vidt jeg forstår - at folk alligevel ikke kan ringe til mig via adapteren, når jeg ikke er logget på...korrekt? Jeg er blevet kunde hos Musimi. Hvorfor? God word-of-mouth omtale. Simpelthen. Musimi og Telefin kører på marginalerne økonomisk, så jeg betaler gerne det ekstra for en udbyder med bedre omtale. Mvh
Guest brian Besvaret October 29, 2004 Rapporter Besvaret October 29, 2004 Jesper: NEj tror faktisk ikke jeg har flere spørgsmål*G* Men er faktisk ikke klar over om min router understøtter QoS men det må lige undersøges for det er jo ret cool at der er båndbredde til det. Har lige bestilt 10Mbit gennem BBB så jeg tror snart jeg er kørende. Takker for gode svar
Guest thomas Besvaret October 30, 2004 Rapporter Besvaret October 30, 2004 Er der nogen der vil have telefin, kan i bruge dette link! http://www.telefin.dk/createref.asp?ref=1943
Guest birgitte Besvaret November 25, 2004 Rapporter Besvaret November 25, 2004 Hej Dorthe. Jeg har forstået at du også skal flytte til Bjuv.Jeg ville lige høre om du har fundet ud af, hvilket selskab vi kan bruge for at få internet? Jeg synes at det lyder godt med fastnettet der hedder Telfin og tellsome, men det kræveren opkobling til nettet og det kan jeg ikke finde! Har du haft bedre held? V.H. birgitte
BS Besvaret November 26, 2004 Rapporter Besvaret November 26, 2004 Thomas: Skal du så ikke lige huske at sige du får 100 kr sat ind på din taletids konto hvis man tilmelder sig den vej igennem?
Gio Besvaret November 26, 2004 Rapporter Besvaret November 26, 2004 Brian: Øhh...selvfølgelig skal Thomas da ha´ en bonus for at skaffe dem en ny kunde - og altså bruge sit referrer-#. Alt andet ville da være dumt. Klikker man på linket får man samme produkt til samme pris - om Thomas bruger sin mulighed eller ej. Så at han skulle oplyse om det...næ, det er der da ingen grund til. Ingen bliver snydt. Tværtimod.
BS Besvaret November 26, 2004 Rapporter Besvaret November 26, 2004 Gio: Kan godt følge dig. Jeg vil bare mene at man bør gøre opmærksom på det. For det er jo ikke for oplysningens skyld han poster det link. Han gør det for at score penge.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu