BS Skrevet October 26, 2004 Rapporter Skrevet October 26, 2004 Har Comhem nu som har en del udfald i deres forbindelse. Kan så se at BBB tilbyder en 10m/bit for samme pris på fiber og en 24m/mbit for lidt mere men gennem "telejacket" Hvad skal man vælge af de 2 løsninger og skal man overhovedet vælge BBB?
BS Besvaret October 26, 2004 Forfatter Rapporter Besvaret October 26, 2004 Har Comhem nu som har en del udfald i deres forbindelse. Kan så se at BBB tilbyder en 10m/bit for samme pris på fiber og en 24m/mbit for lidt mere men gennem "telejacket" Hvad skal man vælge af de 2 løsninger og skal man overhovedet vælge BBB?
Gio Besvaret October 26, 2004 Rapporter Besvaret October 26, 2004 Jeg ville stadig vælge Bostream. Men ok, de er jo også blevet købt af BBB for et par måneder tilbage. Så mon ikke at det, i sidste ende, vil komme ud på ét. Men..mit valg ville være Scream fra Bostream.
thygesen Besvaret October 27, 2004 Rapporter Besvaret October 27, 2004 Brian: hvis du skal have 10mbit på fiber skal det ligge i ejendommen.. Vores ejendom havde det fra start af, dvs. at vi har fiber stik inde i hver enkelt lejlighed.. og så kører man 10/10 næsten helt perfekt hele tiden.. Deres 10 mbit telejack og 24mbit telejack er vist knapt så stabilt.
Guest ronal Besvaret October 27, 2004 Rapporter Besvaret October 27, 2004 vi køre med 10 Mbit telejack, og har ikke endnu oplevet ustabilitet. Vi har dog ikke haft det i så lang tid endnu. kunne desværrer ikke få 24 mbit leveringstiden kan være noget lang.
BS Besvaret October 27, 2004 Forfatter Rapporter Besvaret October 27, 2004 Martin: Jeg er ret overbevist om at der IKKE ligger i fiber i denne ejendom så den er nok udelukket. Ronal: 10 Mbit må egentlig også være nok. Hvor tit kan man jo udnytte 24Mbit på WWW?
Guest bjarne Besvaret November 3, 2004 Rapporter Besvaret November 3, 2004 Hvis du skal ha' 24 Mbit ell. 28 Mbit skal du dæl'me bo så tæt på telestationen at det er et fåtal forundt. jeg mener grnsen går ved omkring 0-600 meter... :D
BS Besvaret November 3, 2004 Forfatter Rapporter Besvaret November 3, 2004 Skal ikke kunne sige om jeg bor tæt på eller ej. Bor på Solvändegatan og aner ikke hvor de har deres central. Men har nu bestilt en 10Mbit. Det må være fint nok
swoop Besvaret November 4, 2004 Rapporter Besvaret November 4, 2004 Jeg har Bostream's Scream, som er deres løsning på hastigheder op til 24 MBit. Da jeg bor (åbenbart?) et stykke fra centralen kunne jeg kun få 8 MBit, og pga problemer kunne jeg blev jeg nedgraderet til 7 MBit. At jeg skulle sidde på en 7 eller 8 MBit forbindelse nægter jeg næsten at tro på. Min ping hastighed er latterlig høj, og hastigheden kommer aldrig i nærheden af de lovede hastigheder.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu