Guest jack Skrevet January 16, 2005 Rapporter Skrevet January 16, 2005 Hejsa, jeg er ude efter at høre erfaringer angående ovenstående mix, da jeg simpelthen ikke kan få indgående samtaler til at fungerer med denne opsætning, godt nok anbefaler digisip andre modtagere men man burde kunne få det til at fungere, hvis i har erfaringer med denne kombination må i meget gerne skrive Jeg kører digisip og musimi på den anden linje med bolina's net. Jeg skal have et svensk nr. det bliver jeg nød til når jeg nu bor i sverige. Hvis i har andre udbyderer som spiller med spaen i sverige , så vil jeg også høre erfaringer med det, så kan det være jeg vil skifte udbyder. Vh Jack
Guest jack Besvaret January 16, 2005 Rapporter Besvaret January 16, 2005 Hejsa, jeg er ude efter at høre erfaringer angående ovenstående mix, da jeg simpelthen ikke kan få indgående samtaler til at fungerer med denne opsætning, godt nok anbefaler digisip andre modtagere men man burde kunne få det til at fungere, hvis i har erfaringer med denne kombination må i meget gerne skrive Jeg kører digisip og musimi på den anden linje med bolina's net. Jeg skal have et svensk nr. det bliver jeg nød til når jeg nu bor i sverige. Hvis i har andre udbyderer som spiller med spaen i sverige , så vil jeg også høre erfaringer med det, så kan det være jeg vil skifte udbyder. Vh Jack
Gio Besvaret January 16, 2005 Rapporter Besvaret January 16, 2005 Det er jo, undskyld mig, bare et spørgsmål om at sætte spa´en rigtigt op
Guest jack Besvaret January 16, 2005 Rapporter Besvaret January 16, 2005 Heheheh, jeg håber da det kan lade sig gøre, men et printscreen ville være meget til hjælp hvis du har erfaringer Jesper ?
Gio Besvaret January 16, 2005 Rapporter Besvaret January 16, 2005 Jeg har desværre ikke spa´en selv, men bruger Grandstream´s ATA286.
Guest jack Besvaret January 16, 2005 Rapporter Besvaret January 16, 2005 Jesper er din grandstream sat op til digisip?
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu