swoop Besvaret April 5, 2005 Rapporter Besvaret April 5, 2005 Jeg oplever at min Telefin kører rigtig stabil. Jeg kan faktisk ikke huske, hvornår jeg sidst havde problemer - hverken ved indgående eller udgående opkald. Kvaliteten er endda også i top.
Guest dalbjerg Besvaret April 6, 2005 Rapporter Besvaret April 6, 2005 Jeg har kørt med musimi det sidste halve års tid på min bostream 100 mbit forbindelse, og der ikke noget som helst at klage over... De eneste uheld jeg har oplevet er nå jeg selv har pillet ved noget
swoop Besvaret April 21, 2005 Rapporter Besvaret April 21, 2005 Ville det være muligt at lokke en status ud af dem, som er skiftet fra Telefin til Telsome? Hvordan er stabiliteten? Hvordan er kvaliteten? osv ....
Guest Trine Besvaret April 21, 2005 Rapporter Besvaret April 21, 2005 Ja hvis du presser mig:rolleyes: Det kører langt bedre en Telefin (som jo faktisk ikke kørte overhovedet). Men det er stadig ikke 100 % fejlfrit. Jeg ved sgu ikke om det skyldes mit netværk, Bolina er kendt for lange svartider, midlertidige udfald og overbelastning så jeg har opgivet at få en perfekt linie. Men den er så man sagtens kan føre normale samtaler, den klikker lidt og nogle gange skal man ringe op 2 gange før opkaldet går igennem. Men som sagt jeg tror desværre det er mit "kommunist" netværk der er synderen.. Ellers er kundeservicen perfekt, man kan altid få fat i en kompetent teknikker og de har både kortere mail svartider og og længere åbningstid på telefonerne.
swoop Besvaret April 21, 2005 Rapporter Besvaret April 21, 2005 Du var ikke så svær at presse et svar ud af :-) Jeg er ked af at høre, at din Telsome også svinger i kvaliteten. Jeg havde jo håbet på, at alle problemenerne var væk og at det var Telefin, som var synderen...... Jeg synes selv, at min Telefin svinger en del i kvalitet. På langt de fleste tidspunkter er min Telefin perfekt, andre gange er der en del støj på linien, og andre gange er den forbavsende stille i løbet af en aften. Jeg har desværre været nødt til at ringe op til den fra min mobil, fordi jeg ikke er helt sikker på om den kørte. Deres support er egentlig fin nok, de er bare længe om at skrive noget på deres driftstatus.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu