Jump to content

Telias signal er hullet som en ost

Recommended Posts

Besvaret

Rigtige mænd tager ikke backup.... Ja min mailadresse er på vej snarest. Regner med at gå over i din gade og råbe den højt, så kan det være du giver kaffen :-) Måske man skulle lægge sig i selen med den Linux, godt jeg snart skal på kursus i det. Har du lavet SW Router istedet, eller kører du din primære PC direkte på med Linux. Jeg fik slettet min Mandrake8 her for nyligt, da jeg lige skulle bruge en disk til andet formål....ups...:-)

Besvaret

Det er faktisk lidt pinligt .... havde lige lavet backup af Outlook, men glemmer at kopier backup'en over på anden maskine, hvor dum har man lov at være ?? Du er bestemt velkommen, men du skal nok råbe lidt højt, bor på 4. sal. Jeg har lige set at Mandrake er kommet i 9.1 beta 1, den skal vist lige hentes og prøves. Men som sagt er det en SW router (Redhat 8.0), der er installeret. Om det er løsningen for alle, vil jeg ikke sige, men det holder totalt for mig - har ikke haft et eneste ping tab siden. Det er ikke just min primære, som er router/firewall, men en seperat maskine som ikke laver andet (AMD 800 med 512 mb ram).

• 1 year later...
Besvaret

Akke> Vi har samme problem som dig. Vi har Telia Bredbånd, bor på Øen/Limhamn og vores linie falder også ud flere gange på en time. som regel er den tilgængelig igen efter 20-30 sekunder. Fandt du en årsag eller løåsning til dit problem

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...