Jump to content

Recommended Posts

Besvaret

Jeg har gennem HSB Bolina (som vistnok er BBB). Ifølge kontrakten tillades kun brug af 1 pc'er pr. kontrakt (som gælder for 1 husstand). Altså ingen servere eller flere pc'ere forbundet eller noget i den retning. De var meget bekymrede da jeg skulle installere min trådløse router (hvilket de i øvrigt ikke gav support på). Men jeg forsikrede dem om at det var fordi jeg ikke ville slæbe rundt med 10meter ledning til min bærbare... Min router giver mulighed for at flere pc'ere inden for samme netværk kan bruge samme forbindelse, men kun viser 1 IP-adresse (routerens) ... ikke at den gør det ... ;-)

Besvaret

Rent regelmæssigt går jeg ud fra at de ligger sig op at Bolina mht. antal af computere, men gør du som jeg og opstiller en router der uddeler IP-adresser til det interne netværk kan jeg ikke se du skulle få problemer.

Besvaret

Ikke udover, at jeg mener at deres officelle regelsæt siger at der ikke må sættes server op, og slet ikke high-load servere. At det så nemt kan lade sig gøre, er så en anden sag. Hvis du opsætter egen router, skulle det nemt kunne funke. Jeg ser i hvert fald mange servere rundt omkring, som kører på BBB net.

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...