Jump to content

Bredbånd

Recommended Posts

Skrevet

Jeg har læst her på siden at internettet ikke er til at råbe hurra for, men hvad med Bredbånd? som også skulle komme til dk, kan man ikke få det?? eller er det for dyrt???

Besvaret

Jeg har læst her på siden at internettet ikke er til at råbe hurra for, men hvad med Bredbånd? som også skulle komme til dk, kan man ikke få det?? eller er det for dyrt???

Besvaret

Du kan få kabel-bredbånd hvis det findes i den ejendom.Andre ejendomme har bredbandsbolaget som kører med nogle pæne hastigheder.Hvis din ejendom ikke har bredbånd kan du få ADSL.Det kræver dog at området er udbygget til det, præcis som i Danmark.Telia og nu også Telenordia tilbyder denne service, men jeg synes at det er svært at se hvor man kan få det henne, på deres hjemmesider.

• 2 months later...
Besvaret

A'propos bredbånd - I min ejendom er vi tilknyttet Bredbandsbolaget og prisen på tilslutning er lige steget fra SEK 200:- pr. måned til SEK 320:- pr. måned, hvilket jeg synes er en noget hamper prisstigning.

• 1 month later...
Guest anonym
Besvaret

Ja - men ellers er bredbandsbolaget ok (sammenlignet med det bredbånd jeg var tilsluttet i DK).

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...