Gio Skrevet October 30, 2003 Rapporter Skrevet October 30, 2003 Thygesen og jeg mumlede lidt om at stable et nyt arrangement på benene over nytår. Grunden til jeg så skriver allerede, er at så har vi god tid til at krydse af i kalenderen m.m. Derudover talte vi om at afholde det i et fælleslokale, hvis nogen havde mulighed for at låne sådan ét. Fordelen ville være flere. Bl.a. kunne vi være flere mennesker - man må ryge indendørs *G* - det er ikke Thygesens relæ det går udover længere osv. osv. Ville det ikke være en gylden idé? Og så er det jeg spørger: Hvem har evt. sådan et lokale der kan bruges til formålet, og som må bruges fra eks. lørdag og natten over til søndag? Skulle der være mulighed for bredbånd i lokalet, så ville det være mere end ok. Vi savnede lidt muligheden for at komme på Nettet sidst, p.g.a. BBB´s max. 5 dynamiske ip´er hos Thyge & Co. (Havde vi vidst det tidligere, så havde vi selvfølgelig bare lavet en DHCP-løsning. Men nu fandt vi først ud af det på den hårde måde i løbet af arrangementet. Sådan er det...og så ved vi dét til en anden gang) Men lad os høre fra jer. Kom glad med indlæg fra nær og fjern!
Gio Besvaret October 30, 2003 Forfatter Rapporter Besvaret October 30, 2003 Thygesen og jeg mumlede lidt om at stable et nyt arrangement på benene over nytår. Grunden til jeg så skriver allerede, er at så har vi god tid til at krydse af i kalenderen m.m. Derudover talte vi om at afholde det i et fælleslokale, hvis nogen havde mulighed for at låne sådan ét. Fordelen ville være flere. Bl.a. kunne vi være flere mennesker - man må ryge indendørs *G* - det er ikke Thygesens relæ det går udover længere osv. osv. Ville det ikke være en gylden idé? Og så er det jeg spørger: Hvem har evt. sådan et lokale der kan bruges til formålet, og som må bruges fra eks. lørdag og natten over til søndag? Skulle der være mulighed for bredbånd i lokalet, så ville det være mere end ok. Vi savnede lidt muligheden for at komme på Nettet sidst, p.g.a. BBB´s max. 5 dynamiske ip´er hos Thyge & Co. (Havde vi vidst det tidligere, så havde vi selvfølgelig bare lavet en DHCP-løsning. Men nu fandt vi først ud af det på den hårde måde i løbet af arrangementet. Sådan er det...og så ved vi dét til en anden gang) Men lad os høre fra jer. Kom glad med indlæg fra nær og fjern!
ulmus Besvaret October 30, 2003 Rapporter Besvaret October 30, 2003 Undskyld, Gio, hører dette indlæg ikke til under arrangementer?? ;-))
Gio Besvaret October 30, 2003 Forfatter Rapporter Besvaret October 30, 2003 Ulmus: *ups*...det gør det faktisk. Den smuttede.
Gio Besvaret October 30, 2003 Forfatter Rapporter Besvaret October 30, 2003 Indlægget er flyttet til http://www.sunddebat.com/discus/messages/842/872.html?1067521953 !! Post venligst indlæg derovre.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu