Guest michael Skrevet November 14, 2003 Rapporter Skrevet November 14, 2003 Sad og tænkte på om der ikke var en "nørd" kollega med super hurtigt mindst 10mb, som kunne tænke sig at lave noget hygge Fxp, hvor de indviede "inviterede" kunne udvæksle lidt filer og sådan. Har desværre kun 2mb, og det er sku ikke hurtigt nok til at rykke på noget med. Sig frem venner det bliver en lang vinter er jeg bange for. evt. så drop en mail Michael
Guest michael Besvaret November 14, 2003 Rapporter Besvaret November 14, 2003 Sad og tænkte på om der ikke var en "nørd" kollega med super hurtigt mindst 10mb, som kunne tænke sig at lave noget hygge Fxp, hvor de indviede "inviterede" kunne udvæksle lidt filer og sådan. Har desværre kun 2mb, og det er sku ikke hurtigt nok til at rykke på noget med. Sig frem venner det bliver en lang vinter er jeg bange for. evt. så drop en mail Michael
Guest kasper Besvaret November 14, 2003 Rapporter Besvaret November 14, 2003 2 Mbit er da netop hurtigt nok hvis det bare er til fxp transfers ;o) Noget helt andet hvis det var ftp
Guest michael Besvaret November 15, 2003 Rapporter Besvaret November 15, 2003 oki oki, min fejl, der er selvføgelig noget Ftp, sjov jeg tænkte på, så noget med en 10 op og 10 ned ville være en rigtig god ting.. michael
Guest skytten Besvaret December 15, 2003 Rapporter Besvaret December 15, 2003 Vi har 10 mbit her hos os. :-)
Persson Besvaret December 16, 2003 Rapporter Besvaret December 16, 2003 jamen det var jo fint - og når i nu engang er færdige med at flash'e med jejes store flotte forbindelser ;-) hvem af jer sætter så den ftp server op ???
thygesen Besvaret December 16, 2003 Rapporter Besvaret December 16, 2003 Hehehe.. jeg har da en ftp server stående.. ikke så meget plads lige nu.. men jeg har den stående..
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu