Guest sanni Skrevet May 5, 2004 Rapporter Skrevet May 5, 2004 Hej! Trine og jeg vil meget gerne til Kbh. i morgen og tilbage til Malmø igen. Er der nogen, der kører begge veje i morgen, så vil vi rigtig gerne nasse et lift? Tidspunkt og på-/ og afstigningssted er mindre væsentligt.. bare vi kan få et lift... Tak..
Guest sanni Besvaret May 5, 2004 Rapporter Besvaret May 5, 2004 Hej! Trine og jeg vil meget gerne til Kbh. i morgen og tilbage til Malmø igen. Er der nogen, der kører begge veje i morgen, så vil vi rigtig gerne nasse et lift? Tidspunkt og på-/ og afstigningssted er mindre væsentligt.. bare vi kan få et lift... Tak..
Guest jesper Besvaret May 5, 2004 Rapporter Besvaret May 5, 2004 Jeg kører fra värnhem klokken 0722 retning hørsholm. Passerer trianglen på østerbro retning malmø klokken 1710. Jesper
Guest janus Besvaret May 5, 2004 Rapporter Besvaret May 5, 2004 "Jeg kører fra värnhem klokken 0722". Du lyder til at være en MEGET præcis mand, hva' Jesper!? ;-) Jeg er imponeret!
Guest sanni Besvaret May 6, 2004 Rapporter Besvaret May 6, 2004 Hejsa.. Tak for tilbuddet, det kan være vi vil bede om lov til at gøre brug af det en anden gang. Denne gang var vi heldige at få et lift med Gio! Tak Gio
Guest jesper Besvaret May 6, 2004 Rapporter Besvaret May 6, 2004 Janus: Nej nej jeg er ikke spor præcis, synes blot det er sjovere at skrive den slags tider i stedet for:-) SANNI: Du/I er velkommen en anden gang. Jesper
Guest peter Besvaret June 30, 2004 Rapporter Besvaret June 30, 2004 hejsan jesper jeg så til mit held du fløj til kbh. omkring 722 sharp...nu hvor jeg flytter til sv. var der så en mulighed for at tjøre med dig idet jeg så er fri for at bruge penge på en bil + brobizz,,,dem betaler du jo i forvejen..:-)))og hvis det er muligt så kunne du måske rykke hjemtiden til 1730..mvh.ph
Guest palle Besvaret July 1, 2004 Rapporter Besvaret July 1, 2004 Peter.... Du må da være den største super-optimist :o) Jeg tror da mininum du skulle betale en ½ brobizz og lidt benzin
Persson Besvaret July 1, 2004 Rapporter Besvaret July 1, 2004 Palle .. nu skal du ikke være så fedtet, kan i ikke dele dit tog kort ?
Guest jesper Besvaret July 16, 2004 Rapporter Besvaret July 16, 2004 -> Peter du er velkommen til at køre med, og det er da også bøvlet at du skal rode med brobizz og bil, lad mig om det. 0722 Kører bussen, og vi kan da gerne køre hjem senere, er der noget særligt sted i kbh. omegn du vil hentes?
Guest peter Besvaret July 28, 2004 Rapporter Besvaret July 28, 2004 hey jewer det lyder mõj godt,det er jeg hug på,,,er det så også muligt at hive min hund med om mandagen til dk og hente mine bõrn om fredagen fra fritteren ved 17`tiden på nõrrebro med til sv.. på forhånd tak dit rare væsen.. ses
Guest jesper Besvaret July 31, 2004 Rapporter Besvaret July 31, 2004 "...når man rækker Fanden en lillefinger...." ;o) Skal han ikke også handle for dig, nu han er igang!?
ulmus Besvaret August 1, 2004 Rapporter Besvaret August 1, 2004 Hej Gio, ironi gør sig ikke rigtigt på skrift, fr så ville Peter Hart hurtigt kunne finde ud af, at Jesper08 gør tykt nar ad ham. Men sådan er verden vel. Måske kan man indvende, at det er lidt spild af plads på debatten eller? Husk, at det er på tirsdag vores Webmaster bliver berømt i METRO-aviserne. Du mente jo tidligere, at du ville glemme den 3. august, så her fik du lige en reminder. ;o)
Guest aj Besvaret August 1, 2004 Rapporter Besvaret August 1, 2004 Tak for tippet, Ulmus. Glæder mig til at se artiklen.
Guest jesper08 Besvaret August 2, 2004 Rapporter Besvaret August 2, 2004 --> Peter, vi kan godt tage hunden med, men jeg har lidt allergi, så måske jeg nyser og mine øjne løber og jeg har vejrtræknings problemer... Så det må du bære over med, er det ok?
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu