Guest kenneth Skrevet November 20, 2004 Rapporter Skrevet November 20, 2004 Hej Jeg vil bare lige hører om der er nogen som kører den vej hver morgen? Skal møde i malmö 9 og har fri 17... (Jeg kan nok godt for ændret tiderne hvis det ikke passer). Jeg har ikke selv bil, så jeg vi kan ikke dele om at kører, men jeg vil selvfølgeligt gerne give halvdelen af hvad det koster. Mvh Kenneth Dalbjerg
Guest kenneth Besvaret November 20, 2004 Rapporter Besvaret November 20, 2004 Hej Jeg vil bare lige hører om der er nogen som kører den vej hver morgen? Skal møde i malmö 9 og har fri 17... (Jeg kan nok godt for ændret tiderne hvis det ikke passer). Jeg har ikke selv bil, så jeg vi kan ikke dele om at kører, men jeg vil selvfølgeligt gerne give halvdelen af hvad det koster. Mvh Kenneth Dalbjerg
ulmus Besvaret November 23, 2004 Rapporter Besvaret November 23, 2004 Kenneth, jeg tror ikke, det er det rette forum, du stiller spørgsmålet. De fleste her på siden, rejser jo den modsatte vej.
Guest kenneth Besvaret November 24, 2004 Rapporter Besvaret November 24, 2004 Hov.. hvad fanden har jeg skrevet der.. laver lige et nyt indlæg... Skal da ikke møde hjemme ved mig selv klokken 9, men i hørsholm...
Guest dalbjerg Besvaret March 19, 2005 Rapporter Besvaret March 19, 2005 Mangler stadigt en at kører med fra Malmö til Hørsholm om morgen og så tilbage, hvis nogen skulle kigge forbi...
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu