Guest unique Skrevet February 5, 2002 Rapporter Skrevet February 5, 2002 Hej Scanianet, Da jeg ser broafgiften som en stor byrde, ville jeg høre om der evt. var nogen som kørte "pendelede" sammen, så udgiften ikke blev så stor. Og hvis tilfællet, hvordan går det. Er folk fleksible??
Guest unique Besvaret February 5, 2002 Rapporter Besvaret February 5, 2002 Hej Scanianet, Da jeg ser broafgiften som en stor byrde, ville jeg høre om der evt. var nogen som kørte "pendelede" sammen, så udgiften ikke blev så stor. Og hvis tilfællet, hvordan går det. Er folk fleksible??
ulmus Besvaret February 6, 2002 Rapporter Besvaret February 6, 2002 Jeg har tænkt på det samme, men hvad gør man så, hvis man ikke skal hjem en dag? Det er jo ret dyrt at tage toget uden månedskort - der kan jo godt blive nogle "tvister" i sådanne tilfælde. Hvordan gør andre?
Guest seldrup Besvaret May 21, 2002 Rapporter Besvaret May 21, 2002 det er en god idet men er der over hovdet nogen der køre over broen i bil hver dag med de her høje broafgifter? jeg synes det kunne være en god idet at køre flere sammen så hvis der er nogen der kunne tænke sig at gå sammen i en sådan ordning så skriv til mig på seldrup@bolina.hsb.se
Guest joachim Besvaret November 26, 2002 Rapporter Besvaret November 26, 2002 Jeg har tænkt på at starte noget samkørsel op. Jeg kører hver dag fra Värnshemstorget til Sjællandsbroen i Kbh. Turen ud af Malmö kunne tilrettelægges efter hvor folk bor, inden for en vis radius. Min arbejdstid ligger mellem 08.30 - 16.30 man til fre. Prisen for kørsel er mellem 700-1100DKR pr pers. afhængig af hvor mange pers der evt. tilmelder sig. Den forholdsvis høje pris er pga bilen indkøbes specielt til dette formål og alle udgifter deles (Vægtafgift, benzin, vedligeholdelse, broafgift, men IKKE afdrag) Afhængig af succes´en regner jeg med at starte ordningen op pr 1/1-2003. Skriv et indlæg hvis du/i er interesseret.
Guest jens Besvaret February 18, 2003 Rapporter Besvaret February 18, 2003 Jeg kører dagligt fra Lockarp, forbi Svågertorp station og til Gentofte. Jeg kører typisk ad motorringvejen. Da jeg ikke har faste arbejdstider kan jeg være (relativt) fleksibel. Men, til tider kan der være tidlige møder, udlandsrejser eller en hjemmearbejdsdag. Min kærreste skal dagligt til Sydhavnen. Problemet er, at det er ikke bare lige at tage toget når samkørslen ikke fungerer en enkelt dag. Jeg tror at hvis det skal kunne fungere så må det organiseres omkring flere mennesker. Hvis der er nogle som er interesseret i at forsøge og stable en ordning på benene så skriv en kommentar hér eller send en mail på jl@pcm.dk
Guest bianca Besvaret February 19, 2003 Rapporter Besvaret February 19, 2003 Hej Joachim jeg har læst dit foreslag til samkørelse og dine arbejdstider passer næsten med min kærste og jeg. Vi har selv drøftet samkørelse flere gange da vi står i den situation, at jeg læser i Holbæk og min kæreste arbejder på fredriksberg så vores transport udgifter er store og indtægterne ikke så store. så det ville være fedt hvis vi kunne snakke om en løsning. med venlig hilsen Bianca
Guest wagner Besvaret November 29, 2003 Rapporter Besvaret November 29, 2003 Haløjsa der er gang i denne side !! Det er sku da en fin side den her meget intersant. Jeg har selv boet i Sverige i 7 år, og har oprettt siden http://www.art-international.dk hvor jeg har samlet en del ting som bolig, bil og kortsøgning. Jeg bor i en bostadsrat i det sydlige Malmø men overvejer at købe noget hus/lille gård
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu