Guest p.w Skrevet September 20, 2003 Rapporter Skrevet September 20, 2003 Hejsa ... Skulle der sårn ved et tilfælde ikke være en der køre fra Skurup ( eller omegn ) til et eller andet sted i det KBH'ske man-fredag Jeg arbejder på Nørrebro og møder hver dag klokken 9 og det er faktisk lidt surt at bruge 1.40 min på at komme der ind ... så hvis der nu var en eller anden ville det være fedt ... vi deler se'følig omkostninger ...
Guest p.w Besvaret September 20, 2003 Rapporter Besvaret September 20, 2003 Hejsa ... Skulle der sårn ved et tilfælde ikke være en der køre fra Skurup ( eller omegn ) til et eller andet sted i det KBH'ske man-fredag Jeg arbejder på Nørrebro og møder hver dag klokken 9 og det er faktisk lidt surt at bruge 1.40 min på at komme der ind ... så hvis der nu var en eller anden ville det være fedt ... vi deler se'følig omkostninger ...
Gio Besvaret September 25, 2003 Rapporter Besvaret September 25, 2003 Op på en bus og ind til byen...så kan du måske køre med hér: http://www.sunddebat.com/cgi-bin/discus/show.pl?tpc=178&post=4806#POST4806
swoop Besvaret February 20, 2004 Rapporter Besvaret February 20, 2004 Hvor ligger Skurup ? Vi kører fra Oxie alle hverdage kl. 06.20 ALlan
Guest pernille Besvaret January 21, 2005 Rapporter Besvaret January 21, 2005 Sorry - men bare for at slippe for det der swide øresundstog endte jeg med at tage job i SE 8o) Lidt nemmere nu er der kun 40 min transport ... P.w
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu