Guest solo Skrevet March 18, 2005 Rapporter Skrevet March 18, 2005 Hvor i sverige (helst skåne) kan man tage en designer uddannelse? og hvad er længden på denne udd.?
Guest solo Besvaret March 18, 2005 Rapporter Besvaret March 18, 2005 Hvor i sverige (helst skåne) kan man tage en designer uddannelse? og hvad er længden på denne udd.?
Guest thomas Besvaret March 18, 2005 Rapporter Besvaret March 18, 2005 Har du overhovedet prøvet at undersøge det selv???
Guest solo Besvaret March 18, 2005 Rapporter Besvaret March 18, 2005 Jeg er ikke så god til det med søgning på nettet, i hvertfald tager det mig en evighed før jeg finder nogen brugbare resultater. Så derfor tænkte jeg om ikke der var nogle rare mennesker herinde som ville hjælpe mig, så jeg spare en masse tid med at surfe forgæves. :-)
Gio Besvaret March 19, 2005 Rapporter Besvaret March 19, 2005 Nap en Google-tur...her er lidt at starte på: http://www.google.dk/search?sourceid=navclient&ie=UTF-8&rls=GGLD,GGLD:2005-05,GG LD:en&q=%22design%2Dutbildning%22+%2Bmalm%C3%B6
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu