Guest nikolaj Besvaret September 7, 2004 Rapporter Besvaret September 7, 2004 Godt at der blev kastet noget lys over dét. 125,- er blot det halve af 250,- ... en timeløn ;) Jeg går ud fra at det problem blev løst på ½ time?
Guest michaelbo Besvaret September 7, 2004 Rapporter Besvaret September 7, 2004 125, i timen ?? Det må da være sort til den pris
Guest peter Besvaret October 15, 2004 Rapporter Besvaret October 15, 2004 Kære Martin! Jeg syntes din udlægning virker realistisk, det er nemlig rigtigt at der ikke som udgangspunkt er beskatning i DK af b-indkomst iht. dobbeltbeskatningen. Spørgsmålet er vel om en brobizz er a-indkomst eller b-indkomst?
Guest nikolaj Besvaret October 15, 2004 Rapporter Besvaret October 15, 2004 Michaelbo: som jeg anfører så de 125,- halvdelen af min timeløn på 250,-. Problemet løses på ca. ½ time. dermed beløbet på 125,- Men nu er min timeløn lige steget til 535,- for skatterådgivning hos min nye arbejdsgiver og så er det jo ikke længere 125,- for den sag ...
Guest martin-grevie Besvaret October 17, 2004 Rapporter Besvaret October 17, 2004 Kære Peter I følge Skat Øresund skal en arbejdsgiver betalt brobizz indberettes som B-skat. Spørgsmålet er nok mere hvornår det bliver lavet om :-) /Martin
Guest nikolaj Besvaret October 18, 2004 Rapporter Besvaret October 18, 2004 Gio: jeps nyt job fra 1/10. Et af dem med en masse //// *GG*
Guest michaelbo Besvaret October 18, 2004 Rapporter Besvaret October 18, 2004 Hej Vince Tillykke med det
Guest homer Besvaret October 19, 2004 Rapporter Besvaret October 19, 2004 Tjek lige denne: http://www.dr.dk/nyheder/penge/article.jhtml?articleID=207298
homer132 Besvaret June 8, 2007 Rapporter Besvaret June 8, 2007 arb giver betalt brobizz få antal arb dage 1. (bolig sverige, job dk) Hvordan forholder det sig mht arbejdsgiver betalt brobizz hvis jeg fx kun har 6 arbejdsdage pr mnd? 2. hvad med de gange man privat benytter bilen over broen hvis arbejdsgiver har betalt? 3. hvis man bare får 50 kr fradrag pr tur er det så ligegyldigt om det er på de dyre (130 kr enkeltture (første 16 stk)) eller de billigere (25 kr enkelture)? Ellers kan det da gå hen og blive noget rod hvornår man på måneden man benytter bilen til job og hvornår til privat brug. håber der er en som har et par svar.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu