Guest ole Skrevet September 15, 2002 Rapporter Skrevet September 15, 2002 Da jeg snart flytter til Sverige, men skal beholde mit danske job. Vil jeg lige høre om det er nok, at komme med kvitteringer for køb af pendler kort til Scandlines. (Som er et kort med 50 rejser om måneden til 3800 sek.) Eller skal jeg vise kvittering for hver enkel rejse, det bliver jo til rigtigt mange på et år, eller benzin kvittering ??. Håber der er nogle, som har skulle bevise over for told og skat, deres rejser / kørsel mellem DK og S, som kan fortælle hvor meget i skulle vise. MVH Ole.
Nils Besvaret September 18, 2002 Rapporter Besvaret September 18, 2002 Generelt kan man sige, at et stort befordringsfradrag kan få T&S til at betvivle dit samlede transportarrangement. Så vil de muligvis meddele dig, at de kun kan godkende en del af beløbet, og hvis det fulde beløb skal godkendes, må du (ud over at dokumentere udgifterne til færgetransport) sandsynliggøre, at du faktisk har foretaget de rejser, dit regnestykke bygger på. Så gem det hele. Også den slags der viser, hvor langt din bil har kørt - T&S vil også i givet fald spørge efter værksteds- og benzinregninger.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu