Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Hejsan. Vores brobizz blev stjålet fra bilen i går aftes!! Min kæreste tog bilen en smut til København i går aftes. I nat, da hun så skulle tilbage til Malmö igen, var Brobizzen sgu' forsvundet fra bilen!! Tænk, at nogen virkelig bryder ind i en bil for at stjæle en brobizz... Bilen tog heldigvis ikke skade af indbruddet, men selv udgiften til et nyt brobizz-depositum er da en sur udgift... Og det er pisse irriterende, at man ikke kan have sine ting i fred!! Undskyld brokkeriet... men det nu helt skønt at få lidt luft! Har nogle af jer, der har fået stjålet jeres brobizz?? Mvh. Hans Henrik

Besvaret

Nej, men den bliver også pakket væk, præcis som man ville gøre med sin autoradio. Af samme årsag. Ingen grund til at friste svage sjæle

Besvaret

Ja, man skal åbenbart være så paranoid, at man husker at fjerne brobizzen hver evig eneste gang... Sørgeligt. Det undre mig bare, hvad en tyv egentlig vil med en brobizz. Regner tyven med, at man ikke reagere på tyveriet eller hvad? Det kan da typisk ikke give særlig mange passager før brobizzen bliver spærret af ejeren... og derefter er den vel ikke meget værd...

Besvaret

Hmmm....mja...jeg har nu ikke købt en kæmpe dyr bil, for at lime deres skodholder op på mine ruder. Foretrækker at holde den i hånden når jeg kører igennem, og så bagefter henlægge den i askebægret jeg ikke anvender alligevel. Fatter ikke folk kører rundt med dem permanent, når de bruges under 30 sekunder dagligt :-)

Besvaret

Jeg fik smadret sideruden en lørdag sidste år og det eneste de tog fra bilen var brobizzen. De nåede da at køre 4 gange over broen inden at vi opdagede at den var stjålet. Så nu gemmes den godt væk... Nu kan man desuden få en sugekopholder i betalingsanlægget så man slipper for deres superlim på forruden.

Guest jesper
Besvaret

Ja...den leveres med sugekopholder nu. Ikke noget med lim eller andet snask. Eneste minus er at den skvatter ned fra tid til anden. Men det er en mindre detalje.

Guest christian
Besvaret

Min sugekopbrobizzholder er aldrig skvattet ned. Så jeg er meget tilfreds

Besvaret

Thomas>>Du skriver at du foretrækker at holde den i hånden, når du kører igennem... Nu håber jeg at det er Brobizzen du taler om:-) Til det vil jeg gerne knytte den kommentar at det er sgu da ikke særligt smart først at skulle finde den frem og bagefter sidde med den i hånden.... Næææ du Brobizzen op i ruden, hvor den hører til og begge hænder på rattet.*GG*

Guest allanhempel
Besvaret

Een anden idé som måske var brugbar, var at købe en forrude med solfilm i de øverste 5-10 cm af ruden, hvor bizzen som regel er placeret. På den måde kan den 'muligvis' sidde der permanent og virke.

Besvaret

Min Brobizz ligger også i askebægeret og bliver lagt frem i forruden, når jeg kører igennem. Den store hvide kolos skal da ikke side i forruden og ødelægge min bil ;) mvh, Christian

Guest thomas
Besvaret

Kim: Jeg vil aldrig sættet det plasticl... i min forrude...det gør jeg simpelthen ikke. Havde der skulle være sådan een, havde jeg købt den ude på Mercedes :-) Vi har det nu hyle morsomt med den brobizz. Kæresten hun holder brobizzen frem. Efter anlægget kigger vi så på hinanden...så kaster hun sig frem for at mase den i askebægret...og så fyrer jeg den af....og hun kan ikke nå...det har vi meget skæg med... Bare lidt svært at styre udenom alle de besvimede "morgen kogere" efter anlægget, for at holde hende i mast tilbage i sædet *GGGGG* Hvorfor kan man ikke bare holde bizzen i hånden, hvis man alligevel har automatgear, og jeg kan ved gud ikke se det skulle være nødvendigt med 2 hænder på rattet. Brobizzbanen har ikke flyttet sig de gange jeg har kørt igennem.

Guest thomas
Besvaret

Hmm, jeg er sikker på at min datter på 2, måske ville kunne se det sjove i det!!!

Besvaret

Men Thomas.... Din lungesyge BMW kan da ikke afholde din datter fra at nå askebægeret ;o)

Guest nikolaj
Besvaret

Jeg har den siddende som den skal i forruden bag bakspejlet i den mørke zone af ruden - hvor man ikke kan se den udefra. Den forstyrrer ikke min smadrekasses image og jeg kan koncentrere mig om at køre bilen i stedet for at lege tagfat med askebægeret. At det så har hjulpet at jeg har fået briller gør ikke køreoplevelsen over broen mindre - glæder mig til at kunne se til Møn igen happy.gif

Besvaret

Credde....Eller er han kørt for langt ??? Er der nogle der kan fortælle hvilken "ø" man kan se fra broen ??? Den ligger helt vinkelret på venstre side (når man kører fra Malmö) Altså, stik syd... Kan det være Møns klint man kan se ? Det er vist det eneste der er så højt, at man burde kunne se det.... Der er jo ikke nogle øer i farvandet. Og nej, det er ikke Stevns jeg mener

Besvaret

Ok, ... fandt selv svaret. Det ER Møns klint som kan ses fra broen.

Guest christian
Besvaret

Jeg har nok kørt over broen de første par måneder før jeg opdagede noget højt land til venstre(når man kører mod dk). Men jeg havde da hele tiden troet at det var stevns. Hvorfor er du så sikker på at det er møn? Hvor har du fundet svaret?

Guest nikolaj
Guest christian
Besvaret

Landkort har jeg kigget på. Men kan nu forstå at jeg må kigge mere nøje efter, for jeg tror at jeg så slet ikke har opdaget Møn endnu.

Besvaret

Christian, ...det er nemlig rigtigt....Du skal kigge GODT efter, og det er kun i super klart vejr du kan se Møn. Det ligner faktisk bare en ø, men da det ikke findes i farvandet, kan det kun være Møs's høje klint som kan ses

Besvaret

Møn er da også en ø... eller tager jeg helt fejl? :-) Det kan jo være, at det er en af de dage, hvor jeg pjækkede i geografi, der stadig spøger... ;-)

Besvaret

Jeg vender tilbage til det oprindelige emne. Lars, du skrev, at du på et tidspunkt fik din brobizz stjålet - og at den nåede at blive brugt 4 gange, inden du fik den spærret. Bliver der ikke taget et billede, hver gang man passerer betalingsanlægget?... så Øresundsbron faktisk kan gå tilbage og se på billederne?? Det kunne jo være, at de viste tyvens nummerplade - eller et skummelt ansigt...

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...