Guest malezar Skrevet October 15, 2004 Rapporter Skrevet October 15, 2004 I går aftes da jeg var på vej hjem gennem tunnelen så jeg der blev tændt noget gult lys mellem et par kameraer i loftet. Det var også i bakspejlet da jeg var kommet forbi. Jeg har set det en gang før, og jeg synes det aktiveres når man ligger med mere end 130. Jeg har også set det en enkelt gang hvor en bil har overhalet mig. Er der nogle som ved hvad det er?
dan Besvaret October 15, 2004 Rapporter Besvaret October 15, 2004 Jeg troede også det var noget med fart da jeg så det den anden aften, men igår kørte jeg også 130+ :-) og der var ikke noget lys der.
Guest lars Besvaret October 15, 2004 Rapporter Besvaret October 15, 2004 Hehe.. Det er kun når de noterer nummerplader at det blinker... ;-)
Gio Besvaret October 15, 2004 Rapporter Besvaret October 15, 2004 Det er når de små tavler er i testmode. Dem der angiver en evt. spærret vejbane, eller en anden hastighed end de 90km/t der er normalen. Kameraerne i tunnellen er ikke til fartkontrol - men derimod almindelig trafikovervågning. ...don´t be so paranoid! ;o)
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu