Jump to content

2 brobizz på samme abon.

Recommended Posts

Skrevet

Så kan man endelig få 2 stk. Brobizz på samme pendler abon. Der kom et brev fra Øresundsbron med et tillæg der skal underskrives.

Besvaret

Hov det har jeg ikke hørt før. Betyder det at man kan fordele de 50 ture på 2 brobizz? Så man samme dag kan køre i 2 biler til DK uafhængigt af hindanden?

Besvaret

Moerke: jeps Der skal bare erlægges 200,- sek i depositum, så får du en ekstra bizz på samme abbonnement.

Besvaret

Hmm.. Hvor ser i det henne på deres hjemmeside?? Jeg kan ikke finde det nogen steder overhovedet..

Besvaret

Gio > jeg mener, at der i brevet stod, at man stadig beholder sin brobizz, men oven i det får et bropass, som kan bruges sideløbende med bizz'en og som kan lånes ud og evt. kan bruges af flere biler samtidig, f.eks. hvis man har en hel familie, der skal over på besøg. M.h.t. oplysninger om den extra bizz, så tjekkede jeg lige Øresundsbrons hjemmeside. På forsiden er der et punkt om broPasset, længst nede på den side står der om den extra bizz.

Guest christian
Besvaret

Den ekstra brobizz i snakker om her gælder da kun Bropasset så vidt jeg kan se. Kan ikke se noget sted, at der kan fås en ekstra brobizz på samme pendler abonnement. Men vil da checke postkassen og se, når jeg kommer hjem. mvh, Christian

Besvaret

Til gengæld stod der også, at priserne stiger IGEN, dog kun 65 DKK om måneden, så må fradraget tillige justeres!!! I vore dage kan man downloade så meget, er der en som ved, hvor man finder en fake brobizz som får bommen op... ;-)

Besvaret

zeni, Tror ikke at du skal have for store forventninger til en pirat brobizz. Teknikken i brobizzen er noget i retning af, at den indeholder en identifikation, som ved passagen bliver valideret op imod systemets kundekartotek - der checkes det, om der er en gyldig konto knyttet til brobizzen. Du skal altså først have selve pirat brobizzen og dernæst en pirat brobizz-id. Der vil ikke gå lang tid før den tilhørende konto bliver spærret af den uskyldige abonnent, som du har "stjålet" passager fra. Så kan du selvfølgelig bare finde en anden pirat-id til din pirat brobizz. Dårlig ide - ærlighed varer længst.

Besvaret

Kanon svar Kim H, men nu var det ironisk ment, men det kunne du jo ikke læse, så jeg undskylder spørgsmålet.

Besvaret

zeni, Når du kan undskylde spørgsmålet, kan jeg også undskylde at jeg ikke fattede ironien - på trods af din smiley

Besvaret

Så fik jeg brevet igår, og har fluks returneret det og bedt om en ekstra brobizz. Nu skal venner og familie sgu ha lov til at køre gratis over broen så mine 50 ture FULDT UD kan blive udnyttet HVER måned. Måske man skulle stille sig op 100 m før betalinganslægget og sælge sine overskydende ture til højestbydende ( og det er altså en joke det her )

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...