Jump to content

Parkering ved færgen????

Recommended Posts

Besvaret
Jeg har i længere tid parkeret min kæmpe firmabil hos seljklubben. De har sagt at det ikke er noget problem. Bare jeg holder på græsset ved den store sten. Så holder den ikke i vejen for dem som bruger klubben. Så har jeg også et par biler lige oppe af bakken ved rundkørsel. Der har heller aldrig været problemer. Og i S har jeg altid parkeret gratis på den lille P-plads. Hmm svært at forklare. Men nemt har det nu været i et par år.
Jeg går ud fra at det er sejlklubben på I Helsingør ? Så er der da rimelig langt ned til bilen ? Så ville jeg da mene at det var meget nemmere at holde nede på den store parkering ved BaneDanmark. Hvor har du parkeret gratis i Helsingborg ?
Besvaret

Hmmm nu tager i jo bare min plads når jeg siger det ;o) Jeg har altid taget bilen til færgen i Helsingborg og så en cykel ombord på færgen. Når jeg så kommer ud i DK er der jo det der hegn som er til at få spat af. Efter billetlugen er der jo ikke mange meter til sejlklubben. Der har været en del tyveri og hærværk ved den P-plads ved billetlugen. Han en kammerat som har haft indbrud 4gange bare i hans ene bil. Og den ene gang stjal de forruden. Lyder dumt for mig at nogen vil stjæle sådan en. Ikke nok med det var det jo to ens biler så den første bil kunne de ikke få ruden ud og den flækkede. Altså måtte han til at udskifte 2 forruder. Ellers bare normalt med stjålet radio osv osv. Derfor jeg ikke vil parkere der. Synes det er spild af tid at skulle gå igennem hele det der gangsystem på Scandlines og jeg bruger derfor kun min cykel til at køre ombord og fra borde. I S Startede jeg med at parkere ved HH men så fik de jo det der P kontrol og jeg holder nu bag den store bygning ved rundkørsel. Altså kør fra borde. Lige ud i rundkørsel ca.50m så til højre. Der er en hel række gratis pladser og jeg har holdt der siden HH lavede om ca. 1år.

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...