DoJo Besvaret January 18, 2007 Rapporter Besvaret January 18, 2007 når vi nu er igang med at svine skånetrafikken til, har jeg lige lidt jeg skal af med. jeg købte en billet (på svågertorp station) til toget men havede trykket forkert i bykoden og kørte så ind på central stationen for at få den refunderet, her sagde de at jeg havede et kvarter til at refundere den og jeg havede brugt ca 20 min så jeg kunne ikke få mine penge tilbage, hvem kan kører gennem byen på 15 min ......... fåk dem du kunne da sagtens have nået at køre til danmark og tilbage igen no problem, specielt med deres forsinkelser :thumbdown
Sokralex Besvaret January 22, 2007 Rapporter Besvaret January 22, 2007 Det kan sku da ikke være rigtigt Skulle du være nået til DK og tilbage igen ,løbet over til din bil og kørt til central stationen på ca. 20 min. ?? der må være noget der hedder sund logik og "kunde service" når vi nu er igang med at svine skånetrafikken til, har jeg lige lidt jeg skal af med. jeg købte en billet (på svågertorp station) til toget men havede trykket forkert i bykoden og kørte så ind på central stationen for at få den refunderet, her sagde de at jeg havede et kvarter til at refundere den og jeg havede brugt ca 20 min så jeg kunne ikke få mine penge tilbage, hvem kan kører gennem byen på 15 min ......... fåk dem
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu