Jump to content

Recommended Posts

Guest anders
Skrevet

Hejsa. Kan jeg trække de 2460,- dkr. som brobizzen koster fra i min pendlerskat eller hvordan ligger landet mht. det. Jeg ved at der er det alm. kørselsfradag, men hvordan med Brobizzen. Tak.

Besvaret

Desværre Anders ... intet fradrag! Jeg mener bestemt, at der burde være et fradrag (eller at priserne sænkes tilsvarende). Når man får fradrag på Storebælt, bør man også på Øresund!

Guest anders
Besvaret

Okey, det troede jeg.. Hmm.. det var alle mine egne budgetter udregnet efter. :-( Men tak for de hurtige svar.

Besvaret

For at være bagklog, så er det en god idé at beregne budgetter UDEN at indoperere alle mulige fradrag til at starte med. Selvfølgelig er befordringsfradraget til at stole på...men det er sådan set også det eneste man kan vide med 100% sikkerhed. Og hvis det allerede kan hænge sammen, omend tight, uden fradrag....ja, så kan det kun give lækker ekstra luft når fradragene kommer ind i billedet bagefter. Alt afhænger jo af hvor mange penge man låner, over hvor lang tid, til hvilken kurs osv osv osv... Men jeg syntes bestemt også at politikerne skulle se at få paragraf-fingeren ud, og få vedtaget det fradrag for os Öresunds-pendlara. Det kan IKKE være rigtigt at der er fradrag over den ene bro og ikke den anden. Det er direkte disserkrimerninasjoon! *s*

Besvaret

Nu skal vi måske lige huske at nævne at hvis man betaler skat i Sverige, f.eks. hvis man har hjemmearbejde, KAN man trække rejseudgifter, så som færge eller bro, fra på den svenske selvangivelse.

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...