Guest zoom Skrevet September 3, 2003 Rapporter Skrevet September 3, 2003 Hej. Er der KØ, hvis man har brobizz? Jeg er ved brobizzen omkring kl. 6:45. Hvor mange baner er der?
ulmus Besvaret September 3, 2003 Rapporter Besvaret September 3, 2003 Nej, som regel ikke, men der er desværre nogle TÅBER, der ikke kan finde ud af at holde afstanden på 35 meter til den forankørende bil. Derved kan elektronikken ikke finde ud af det og man må køre ind i den anden brobizzbås, hvilket taget længere tid. Jeg HAR prøvet at signalere med bremselyset, men tro ikke at det hjælper - alle maser bare på, og derved bliver vi alle sammen forsinket, plus at man bliver drønirriteret. Dette er derfor også en opsang, til dem af jer, der ikke holder afstand !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Guest jesper Besvaret September 3, 2003 Rapporter Besvaret September 3, 2003 Kan det passe der er to!? Den "hurtige" og almindelige...og så den ved siden af, som fungerer som backup...og som egentlig bare er en almindelig billetluge/bom, men som spiser brobizz´er.
swoop Besvaret September 4, 2003 Rapporter Besvaret September 4, 2003 Jup 2 brobizz baner. Den hvor vi alle suser igennem med 50 km/t og backupen, som er som en almindelig billetluge, men kun til brobizz. Det sure ved denne backup er, at man skal helt op til bjælken og holde der, før man kan komme videre.
Guest csa Besvaret September 4, 2003 Rapporter Besvaret September 4, 2003 Men det kan tit godt svare sig hvis der er kø ved den regulære...det er der bare ingen der kan forstå?...det hele ville jo løbe lidt mere smooth hvis folk kunne finde ud af at bruge begge...
spiff Besvaret September 4, 2003 Rapporter Besvaret September 4, 2003 Der er faktisk yderligere 2 backup baner - De 2 baner helt til højre er til busser og lastbiler med BroBizz, men man slipper også igennem med normal bil. Så hvis den er helt gal, kan man lave et let og elefant højresving og komme uden om en evt. kø i den normale backup bane.
Guest csa Besvaret September 4, 2003 Rapporter Besvaret September 4, 2003 Korrekt John..man skal bare se sig ekstra godt for...forleden så jeg en der var ca 3 cm fra at drøne ind i siden på en Tysk autocamper der kom trillende bagfra
Guest thomas Besvaret September 4, 2003 Rapporter Besvaret September 4, 2003 Ork har i så set de to der kører i hhv. en lilla MB E55 og en Volvo (måske 240) stationcar, i lyseblå.(Han truer andre med vanvittige armbevægelser) Du har 3 sekunder til at flytte dig efter passagen af checkpointet, ellers kommer de ræsene indenom. Jeg er blevet overhalet indenom med hornet i bund, mens jeg var ved at overhale en anden med bedstefar agtige skallede "140" på vej ned mod Lernackan.(3-400m før) Han kører åbenbart konstant fantasi udrykning, eller leger James Bond? Hvis i ser dem, kan det kun være Danskere i nyindkøbte store biler så sindsygt de kører, pas på hvis i ser dem derude.
dan Besvaret September 8, 2003 Rapporter Besvaret September 8, 2003 Hmm, jeg ved ikke om det er de 35 meter der irriterer mig mest, alle dem som tror at Bro-bizz banen skal passeres med 5 kmt i timen. De 35 meter kan sagtens kortes ned til 10 meter uden at man bliver stoppet. Men for pokker, så kør da 50 km/t som man må. Jeg stryger også ofte helt over til højde for at undgå dem der "triller" ind i banen. Jeg giver da selv gas når jeg kommer ud af båsen, men truer ikke nogen, det holder jeg mig fra ( er altså ikke en af de to der omtales ). Men måske man en dag skulle "komme til" at trække ind i siden på den store mercer, for han får jo skylden ifølge restpraksis. Gad vide om han så ville true mere :-)
dan Besvaret September 11, 2003 Rapporter Besvaret September 11, 2003 Og meget apropo så læste jeg lige i Horisont igår, at når broanlægget er færdig ombygget sænkes hastigheden til 30 km/t.. Øv :-)
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu