steelsky Skrevet February 25, 2004 Rapporter Skrevet February 25, 2004 Min kæreste har lige fået job i Roskilde på Top Toy hvor de ved ansættelsen lovede hende at de sagtens kunne sætte penge ind på hendes konto i Sverige. Nu her 30 minuter før de kørte lønnen kom de til hende og sagde at det kan de altså ikke så nu står vi lidt med skægget i postkassen fordi vi har stoppet min månedlige overførsel af penge da vi regnede med at bruge hendes til at betale svenske regninger for og min til at leve for. Hvilken bank er lige nu den bedste til at lave månedlige overførsler fra DK>SE? Gerne en som ikke vil hoste for meget over at lave hende en kassekredit på 10K som kan dække det problem at lønnen kommer den sidste i månedei i DK, det tager noget tid at overføre til SE og at regningerne skal betales tidligere i SE end i DK. /Søren
Guest andré Besvaret February 25, 2004 Rapporter Besvaret February 25, 2004 Hej Søren, Måske kunne det hjælpe dig at læse denne diskussion: http://www.sunddebat.com/discus/messages/171/988.html?1076674926 Her udveksles konkrete erfaringer om diverse banker. Håber, det kan hjælpe. Venligste hilsner André
Guest homer Besvaret February 26, 2004 Rapporter Besvaret February 26, 2004 Søren> Gå i Nordea - absolut de nemmeste at "handle med...
Miriam Besvaret February 26, 2004 Rapporter Besvaret February 26, 2004 Hej Søren Vi bruger BG som har Skånes Provinsbank her over, og jeg ringer bare derned så de overføre de hertil det plejer at tage max. 1 time så står pengene på vores svenske konto, og de tager ikke noget for at gøre det.
Guest palle Besvaret February 27, 2004 Rapporter Besvaret February 27, 2004 Du kan godt gå i Nordea. De ER nemme at handle med, men de koster kassen at benytte !!! Du skal være "fordelskunde" får der ikke er gebyrer
credde Besvaret February 27, 2004 Rapporter Besvaret February 27, 2004 Jyske Bank har et samarbejde med Föreningssparbanken i Sverige og jeg har ingen problemer med dem. mvh, Christian
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu