Guest osbech Skrevet June 10, 2004 Rapporter Skrevet June 10, 2004 Som så mange andre går jeg også og tænker på at rykke til sverige, men da jeg skal starte på studie her til august så er jeg interreseret i at vide lide mere om priser på togkort? hvad der er billigst? og om det er muligt at få befordrings fradrag eller hvad der ellers måtte være at hente, Mvh Michael Osbech
vincent Besvaret June 10, 2004 Rapporter Besvaret June 10, 2004 Du kan få oplyst priser ved henvendelse til hhv. DSB og Skånetrafikken. Sidst jeg købte pendlerkort lå prisen på hhv. 1.250 DKK / 1.550 SEK for et månedskort, men jeg er sikker på at du kan få studierabat. Hvor meget den er ved jeg dog ikke. Du skal snakke med studievejlederen på din skole om du kan få befordringsfradrag.
Guest yma Besvaret June 11, 2004 Rapporter Besvaret June 11, 2004 Med studierabat kommer dit togkort mellem Malmö C og Kbh-H til at koste 1010 SEK. Du skal dog ALTID have dit studiekort med dig -når du bruger dit togkort med studierabat -ellers gælder kortet reelt ikke og du kan blive bedt om at købe en billet i toget.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu