Guest lasse Skrevet October 5, 2004 Rapporter Skrevet October 5, 2004 så fik jeg problemer med en forsent betalende vægtafgift på min bil som jeg havde da jeg boede i sv... jeg fandt ud af det ved at jeg ville leje en tlf hos l´easy herhjemme(dk) de giver mig afslag og siger at jeg står og skylder penge hos noget de kalder D&B( dun and bradstreet)... nogen der kender til det sted??? aner ik hvad jeg skal gøre for jeg kan se på min netbank at jeg har en udenlandsk overførsel 27-5-2004 på det beløb jeg skyldte for min fordonsskat!!!! jeg er helt på bar bund i den her sag... har ik boet i sv i over et år og har ik haft bilen i over et år!!! HJÆÆÆÆÆÆÆÆÆLP
ulmus Besvaret October 5, 2004 Rapporter Besvaret October 5, 2004 Allerførst ville jeg henvende mig til Vägverket og redegøre for sagen, medsend kopi af bankoverførslen. Bed dem derefter om at bringe sagen i orden med D&B. Husk at tage kopier af brevet og send dem anbefalet, så du har en kvittering.
Guest zeni Besvaret October 5, 2004 Rapporter Besvaret October 5, 2004 Kontakt vägverket 0046 77 114 15 16 Jeg har været i samme situation, blot med en telefonregning (Telia) som røg til inkasso hos Sergel ved en fejl. Jeg ringede til Telia fordringsafdelig, og det viste sig at være en fejl, og inkassoen fremsendte en bekræftigelse på, at der ikke var inkassokrav på mig. Sørg for at få denne bekræftigelse fra D&B, som ellers burde have fremsendt inkassokrav på dig, inklusiv vanvittige inkasso gebyr. Håber det løser sig
Guest lasse Besvaret October 5, 2004 Rapporter Besvaret October 5, 2004 jeg har INGEN ting set fra D&B... men jeg forstår bare ik svensk så godt :-(
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu