Guest christian Skrevet January 11, 2005 Rapporter Skrevet January 11, 2005 Kan man hæve en Postgirot Utbetalning (check) andre steder end banken?
Guest kim Besvaret January 11, 2005 Rapporter Besvaret January 11, 2005 Svensk Kassaservice http://www.svenskkassaservice.se/ De tager normalt omkring 40 SEK for ulejligheden.
Guest palle Besvaret January 11, 2005 Rapporter Besvaret January 11, 2005 Og, man skal ha' svensk ID kort hvis man vil hæve i kassaservice'en
Guest kim Besvaret January 11, 2005 Rapporter Besvaret January 11, 2005 ID kort - ja og nej ... Første gang var det ikke nødvendigt - jeg havde heller ikke noget ... Anden gang ville de se det - og jeg havde fået lavet et ... Måske gjorde beløbenes størrelse en forskel.
Guest palle Besvaret January 11, 2005 Rapporter Besvaret January 11, 2005 Ok.. jeg har kun prøvet een gang, og da jeg ikke havde noget ID kort, har det siden været gjort i banken. Jeg har aldrig oplevet så ringe service som i kassaservice'n ... Mit liv er for kort til sure mennekser, så hellere køre 5 min mere i bilen.
Guest kim Besvaret January 11, 2005 Rapporter Besvaret January 11, 2005 Jeg kan kun bekræfte at Svensk Kassaservice ikke er sted, hvor man føler sig specielt velkommen. En klassisk jysk underdrivelse ;-)
Guest christian Besvaret January 12, 2005 Rapporter Besvaret January 12, 2005 ja og oven i at de hos kassaservice til frokost spiser rå cirtoner og sukkermadder med tis på, så er det uhørt dyrt at betale sine regninger..og nu også at hæve penge kan jeg se på det hele...jeg må vist en tur i banken.
dan Besvaret January 17, 2005 Rapporter Besvaret January 17, 2005 Når jeg får sådan en check sender jeg den enten til min bankrådgiver som så sætter den på min konto eller også køber jeg varer for den i min lokale Ica (hvor det kan lade sig gøre fordi de kender mig)
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu