Guest claus Skrevet April 5, 2005 Rapporter Skrevet April 5, 2005 Jeg er journalist på B.T. og søger danskere med erfaring fra svenske banker. Hvad er bedre/billigere i Sverige og hvad er dyrere/dårligere? skriv til Claus Stolbjerg Hansen - csh@bt.dk
Guest Trine Besvaret April 5, 2005 Rapporter Besvaret April 5, 2005 Tror du en ganske alm dansk-skåning kan hjælpe dig med dine spm? Jeg ved det ikke, men det er jo typisk "helt almindelige mennesker" (sorry venner) der bor herovre. Folk har jo typisk kun deres egen erfaring at tale udfra og ikke udfra generelle forhold. Har du regnet lidt for forskelle mellem løbetider og rentespænd selv? Eller er de mere service og gebyrer du har fokus på? Der er masser af renteoplysninger på www.comboloan.se Selv er jeg nok et dårligt eksempel da jeg er ansat i en nordisk bank og derfor nok er lidt "farvet" plus at vi havde meget få problemer med lån i den svenske afdeling grundet mit tilhørsforhold.
thygesen Besvaret April 5, 2005 Rapporter Besvaret April 5, 2005 Moerke: Jeg bliver lige af nysgerrighed nødt til at spørge hvilken nordisk bank du er ansat i.. om vi er kollegaer eller konkurrenter :-) Jeg arbejder selv i Danske Bank
Guest palle Besvaret April 5, 2005 Rapporter Besvaret April 5, 2005 Lån i en svensk bank er da ikke noget problem. Det er straks værrere hvis man vil ha' den svenske og danske afdeling (af samme bank) til at spille sammen. Men, det er jo en anden snak :o)
Guest Trine Besvaret April 5, 2005 Rapporter Besvaret April 5, 2005 Puha Thygesen så er vi vist på hver sin side;-)
Guest michaelbo Besvaret April 5, 2005 Rapporter Besvaret April 5, 2005 Ja men lige store forbrydere Hihihi
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu