Guest julie Skrevet June 18, 2003 Rapporter Skrevet June 18, 2003 Jeg har fået nogle penge tilbage fra vägverket, som de har sendt til mig på en postgirot, er der nogen der ved hvor eller hvordan jeg får dem udbetalt ?
ulmus Besvaret June 18, 2003 Rapporter Besvaret June 18, 2003 Hej Julie! Jeg tror, du skal gå til Svensk Kasseservice (er det ikke sådan, det hedder?), som blev "tilbage", da man flyttede Posten ud i supermarkeder og tankstationer.
Guest julie Besvaret June 18, 2003 Rapporter Besvaret June 18, 2003 hmm, og hvor finder jeg lige dem....
ulmus Besvaret June 18, 2003 Rapporter Besvaret June 18, 2003 Prøv f.eks. de gule sider eller din lokaltelefonbog. I flere tilfælde ligger de der, hvor tidligere Posten lå.
Guest julie Besvaret June 18, 2003 Rapporter Besvaret June 18, 2003 Tak Ulmus :o) Til andres information så har Ulmus ret, det hedder Svensk Kassaservice og på postens hjemmeside kan man se hvor de ligger henne : http://www.posten.se/
Gio Besvaret June 18, 2003 Rapporter Besvaret June 18, 2003 Ja...har også stiftet bekendtskab med dem. Et held de har åbent også i weekenden. Ellers var de da ikke meget bevendt med de åbningstider! *g*
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu