Jump to content

Søges: Kviteringer fra broen

Recommended Posts

Skrevet

Hejsa folkens. Jeg vil høre om der ikke er nogen af jer pendler derude som vil "låne" mig en kopi af deres kviteringer fra øresundsbroen når de pendler dagligt i bil.

Besvaret

Tommy..HVAD var det lige du spurgte om? Den er påtegnet med kontonumer, nummerplade og fuld adresse. Er du helt klar over hvad du spørger om her, nemlig om folk er villige til at deltage i dokumentfalsk over for skattevæsnet, således du kan score mønten. Folk har nok ikke lyst til at deltage i det, da man rent faktisk bliver medskyldig i dokumentfalsk. Har Horserød statsfængsel ikke en webside med et forum, hvor du kan møde ligesindede?

Besvaret

Ja ja okay , jeg troede altså bare det var en alm kvitering ligesom man får alle andre steder. Godt ord igen, Det kunne jo også tænkes at jeg havde mistet mine egne jo..

Besvaret

Så bestiller man jo bare nogle nye ...jo... Hvis du er berettiget til fradrag, og selv pendler...så burde du jo allerede vide hvordan de så ud ikk?

Besvaret

Jow jow du, someone please kill me. Eller det der øhh mener det her indlæg happy.gif

Besvaret

Dem som jeg havde var dagsbilleter, 4 turskort og de der, da jeg ikke har pendlet fast selv. Og der stod ikke noget på dem.. ud over tid og pris.

Besvaret

Man kan ikke få nok hva? Og så skulle man tro det var nok med billig bolig, bil osv. Tsk tsk. Fusk=idioti.

Besvaret

Fuck og idioti... Jeg kan ikke se noget fusk, jeg er bosat i sverige, har bare ikke nogle kvit fra de gange jeg har været frem og tilbage, hvad fusket er der så i at spørge om nogen måske havde nogle tilsvarende.. Bare glem det folkens bye

Guest nikolaj
Besvaret

Spørg Öresundsbron om dine bortkomne kvitteringer. De kan sikkert hjælpe dig.

Besvaret

Bare lige et godt råd: Hvis man jævnligt pendler over broen i bil, så få en brobizz. Så får man en faktura en gang om måneden med anførte passager. En sådan faktura kan man altid få en kopi af, hvis man mister sin egen. Og så er der kun 12 bilag at holde rede på. ;o) At køre over på billet, er da tåbeligt - man betaler jo dobbelt så meget for en billet, som hvis man har brobizz.

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...