Guest palle Skrevet June 28, 2004 Rapporter Skrevet June 28, 2004 Så er der oprettet en liga til Tour De France Ligaen hedder: Malmö cykeltour og kodeordret er malmø (med ø, husk det)
Guest nikolaj Besvaret July 5, 2004 Rapporter Besvaret July 5, 2004 Sådan! ... entre efter prologen og allerede på en 2. plads efter 2. etape er kørt ... hehehehehehehe
Guest zeni Besvaret July 5, 2004 Rapporter Besvaret July 5, 2004 Malmø ligaer er for Danskere bosiddende i Sverige ...... smut pomfrit! ***G*** godt at se, at du stadig holder øje med os, håber du kommer over en gang over sommeren, vi må jo have fulgt op på det legandariske rundbold, nu sker der jo ikke noget ved, at Palle slår huller i luften, det regner jo alligevel konstant.
Guest martin Besvaret July 5, 2004 Rapporter Besvaret July 5, 2004 HAHAHA Zeni... fuck den var god.. men ja, vi burde følge op på den.. Alle initiativer er ganske velkomne.. *hint Hint* Det kan jo ikke altid være Gasverksgatan eller toftelitoft eller Palle.. nye ansigter ville pynte.. Men den 1/4 svensker til Vincent skal da ikke være i vores gruppe, ud med dig.. i hvert fald så længe du fører :-)
Guest nikolaj Besvaret July 5, 2004 Rapporter Besvaret July 5, 2004 Godt at se at den dér berømte Jante lov stadig regerer på trods af landegrænserne *B*
Guest palle Besvaret July 5, 2004 Rapporter Besvaret July 5, 2004 Hva' fa'en mener du med det ? Personligt mener jeg da nok lige at både Toft og jeg pynter ... Altså, ikke at jeg er efter Toft eller noget.. Men, rigtigt.... nye ansigter er mere end velkomne
Guest nikolaj Besvaret July 13, 2004 Rapporter Besvaret July 13, 2004 Nu kommer bjergetaperne ... bliver spændende at se hvem der for alvor rykker frem i år Tillykke Palle med din store vækst på 9. etape ... 2,4 mio ... niiice Må sige den virkede lidt uforudsigelig på mig ... ville ikke have troet at Kirsipuu gav op så tidligt. Håber jeg kan beholde min 2. plads!
Guest pall Besvaret July 14, 2004 Rapporter Besvaret July 14, 2004 God damn it... lige præcis idag startede de kl 11.00... Jeg har sgu ikke nået at ændre mit hold...Kan det så ikke være ligegyldigt med 2.4 mill igår ???
ZeNi Besvaret June 21, 2005 Rapporter Besvaret June 21, 2005 ny Runde Hvis der er nogle som er friske på at være med i vores egen Tour de France liga, så er der nu oprettet en på dr.sporten. Liga : Tour Malmø code : malmø Ligaen starter 2 juli, så sign up med dit hold. Så kan vi jo finde ud af, om taberen skal give pils som i premie ligue manager . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
Toft Besvaret June 21, 2005 Rapporter Besvaret June 21, 2005 Hvis der er nogle som er friske på at være med i vores egen Tour de France liga, så er der nu oprettet en på dr.sporten. Liga : Tour Malmø code : malmø Ligaen starter 2 juli, så sign up med dit hold. Så kan vi jo finde ud af, om taberen skal give pils som i premie ligue manager . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Den kedelige EPO sport siger mig ikke noget, så jeg springer over Men hvad mener du lige med den sidste sætning du skrev Har du da smagt nogle af de bajere fra PL Manager? PS. Kan i øvrigt godt lide den måde du har stavet "Premier League" på ;)
ZeNi Besvaret June 21, 2005 Rapporter Besvaret June 21, 2005 nej jeg har ikke smagt dem, men forventer dem som skylder snart skrive, hvor og hvornår vi skal komme. Og jeg undskylder for min stavefejl, men jeg går tydeligvis ikke nok op i engelsk fodbold til at stavningen sad i fingerne eller også må jeg bare indrømme, at jeg staver dårligt, det erkender jeg, så vær beredt på, at der kan komme flere stavefejl fra min side. Men så kan jeg forhåbenligt noget andet som tæller op ;)
Lynge Besvaret June 24, 2005 Rapporter Besvaret June 24, 2005 Jeg er med Ja så har jeg også oprettet et hold ;)
Guest Supermule Besvaret June 27, 2005 Rapporter Besvaret June 27, 2005 Nej team Supermule rykker....;)
keller Besvaret June 27, 2005 Rapporter Besvaret June 27, 2005 jeg er nu også med!! Kim fra gasverksgatan
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu