Guest jesper Skrevet October 26, 2004 Rapporter Skrevet October 26, 2004 Sanni & Trine...i må godt slå mig nu! *gg* Er du til en større version, så klik hér
Guest jesper Besvaret October 26, 2004 Rapporter Besvaret October 26, 2004 ...er det bare min twistede humor der syntes det her er sjovt!? *gg*
dan Besvaret October 27, 2004 Rapporter Besvaret October 27, 2004 Det er humor... Fik også en på sms'en..... Hørt i Parken "dem som ikke hopper - de holder med Brødnby"...
Guest sanni Besvaret October 27, 2004 Rapporter Besvaret October 27, 2004 Hmmm Dan - jeg synes ikke, den slags er sjovt! Men ok - jeg er også lidt nem at forurette i sådanne sammenhænge...
Guest anfield Besvaret October 27, 2004 Rapporter Besvaret October 27, 2004 Dan: Lige præcis dit indlæg der, det er IKKE humor!! I hvert fald ikke på et forum, vel? Til gengæld er det humor, at du staver som en Brøndby fan
dan Besvaret October 27, 2004 Rapporter Besvaret October 27, 2004 okay okay, jeg var også lidt tvivlsom da jeg lagde den. Har bare fået 15 af den slags på sms de sidste dage, så jeg tænkte...... Sorry... Og stavefejlen..... Ja såmænd. Var jeg ægte Brøndbyfan ville jeg nok blive fornærmet ( hvis ikke det var fordi der var en smiley efter ) men nu er jeg sgu mest til 1. divisions bold ( men nu mest fordi Køge ikke kan finde ud af holde sig i den bedste række ) :-)) Ha en god dag allesammen
Toft Besvaret October 27, 2004 Rapporter Besvaret October 27, 2004 Dan: Hehe, Køge det er sgu nice!! Jeg er selv helt nede i 2. division (Lyyyyyyyyyngbyyyyyyyyyyy) Så det er altså absolut ikke fordi jeg er til FCK! Men jeg er da glad for at du også opfattede det som den joke det bare var, det er jo ikke altid folk her lægger mærke til diverse smileys
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu