Jump to content

Kørelejlighed??

Recommended Posts

Skrevet

Hvem vil gerne have mig med til København og tilbage igen i morgen fredag? Tidspunkterne er stort set ligegyldige, har bare et par ærinder i Kbh., jeg skal have ordnet happy.gif Thanks...

Besvaret

Hej Mette, jeg bor inde i Malmø, formentlig ikke i nærheden af, hvor du alligevel skal forbi? sad.gif Ærgerligt, men tak for tilbudet..

Besvaret

Hej Sanni Hvis du kan være i nærheden af Limhamn kl 7.30 kan du få et lift til Amager.(Islands Brygge metrostation/Artillerivej) Skriv på mailen hvis du er interesset så kan vi aftale færdig.

Besvaret

Jeg kører fra Malmø omkring kl 14 imorgen...skriv en mail hvis du vil med. Men skal ikke tilbage igen før lørdag.

Besvaret

Hej Alle Mange tak for tilbudene. Jeg har fået arrangeret et lift nu - det er super! Sanni happy.gif

Besvaret

Hej Christian. Sorry jeg ikke fik svaret tidligere, men jeg havde problemer med min pc i går aftes. Jeg arbejder i Gladsaxe og kører dertil de fleste dage, dog som regel ved en 7-tiden og retur ved en 17-tiden (el. tidligere). Du kan evt. skrive til mig, hvis du får brug for lift en anden gang. (eller omvendt måske :-)) meos@nne.dk

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...