Gio Skrevet November 11, 2003 Rapporter Skrevet November 11, 2003 Er der nogle der har en trailer jeg kan låne/leje i weekenden? Skal have en senge-ramme med hjem fra DK søndag. Kører over lørdag eftermiddag, og er tilbage igen ca. søndag eftermiddag. Traileren behøver ikke være voldsomt stor. Og...er der egentlig nogle regler vedr. svensk trailer slæbt af en dansk bil? (just in case...*s*)
swoop Besvaret November 11, 2003 Rapporter Besvaret November 11, 2003 Desværre har jeg ingen trailere (ville faktisk ikke se skide smart ud på min lille bil), men langt de fleste tankstationer udlejer trailere i stor stil .. Jeg tør desværre ikke spå om reglerne inden for dette område. Trailerområdet var ikke lige det jeg læste mest på til teoriprøven *SS*
Gio Besvaret November 11, 2003 Forfatter Rapporter Besvaret November 11, 2003 Jeg prøver lige at tjekke Statoil o.a. Men kunne nu ikke forestille mig der skulle være problemer regelmæssigt. Ville bare lige spørge.
Gio Besvaret November 12, 2003 Forfatter Rapporter Besvaret November 12, 2003 200,- SEK for 24 timer hos Statoil Midhem. Det bliver nok løsningen...
Guest admin Besvaret November 12, 2003 Rapporter Besvaret November 12, 2003 Vil anbefale lige at slå på tråden til en politi station i Kbh. område. Gladsaxe: 3969 1448. Mener der er lidt komplikationer omkring det.
swoop Besvaret November 12, 2003 Rapporter Besvaret November 12, 2003 Mit indlæg nedenfor :-) Ved ikke hvad jeg fik lavet...... DOHHHH
Gio Besvaret November 13, 2003 Forfatter Rapporter Besvaret November 13, 2003 Det kan vel ikke være så anderledes end at leje en svensk kassevogn som dansker!? Det er der jo ingen regel-ben i.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu