Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Hvis nogen har lyst til en kanon fiske oplevelse i kanon dejlig natur så tag et kig på denne Å: Rååen - Naturskøn å, v. Helsingborg Mega hyggelig Å i Råå, ved Helsingborg. Mange fine og pæne ørreder er taget og findes i åen, ydermere er der bifangster af store gedder, regnbue ørreder m. fl. FISKEKORTSPRISER Dagskort · Vuxen, 120 kr/dag under tiden 1/1 - 29/2 · Vuxen, 100 kr/dag under tiden 1/3- 30/4 och 1/8 - 30/9 · Vuxen, 50 kr/dag under tiden 1/5 - 31/7 · Ungdom: 10 - 17 år, 30 kr/dag, oavsett månad · Barn 0 - 10 år fiskar gratis i betalande vuxens närvaro Årskort · 1/1- 30/9 · Vuxen: 850 kr · Ungdom: 10-17 år 350 kr · Barn: 0-10 år fiskar gratis i betalande vuxens närvaro Information till de fiskande All fångad laxartad fisk skall dokumenteras med längd, vikt, datum och fångstman http://www.salmonic.com/rnf/index.htm

Besvaret

Det er desværre meget lidt jeg har fisket med flue...og derfor ejer jeg også kun udrustning til spin. (95% af ørrederne tages på flue...så det siger næsten alt *s*)

Besvaret

Ja det er korrekt at der står det på deres hjemmeside, men jeg har været der 3 gange. 1 gang var med en kammerat som IKKE fisker flue og han tog 3 flotte hav bamser på 40 min lige da vi kom.... Så tænkte jeg som fluefisker at de ville gå amok på min flue men NEJ.... :-( Har haft hug der men har endnu ikke fået fisk, men spin er vist ret muligt..... *g*

• 2 years later...

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...