Guest ole Skrevet December 16, 2004 Rapporter Skrevet December 16, 2004 Er der nogen som er frisk på at spille Bowling en aften i denne uge og evt kender et godt sted ? vh olek - Kirseberg
Guest jesper Besvaret December 16, 2004 Rapporter Besvaret December 16, 2004 Forbered jer på at blive chokeret over prisen. Bowling er DYRT i Malmö. Der ligger en Big Bowl ved Värnhemstorget...ca.
Guest palle Besvaret December 16, 2004 Rapporter Besvaret December 16, 2004 I denne uge ?? Tyvärr ... Ellers er jeg frisk på lidt bowling.
Guest velocity Besvaret December 17, 2004 Rapporter Besvaret December 17, 2004 Det er da overhovedet ikke dyrt, det svare fint til de samme priser som i Valby og tåstrup Også koster en cola kun 19 sek, det for du altså ikke til de samme penge i DK
Guest sanni Besvaret December 17, 2004 Rapporter Besvaret December 17, 2004 Cool - hvis priserne ikke er vanvittige, så er jeg frisk engang efter nytår. God Jul og Godt Nytår!
Guest ole Besvaret December 17, 2004 Rapporter Besvaret December 17, 2004 Vedr. priser på Bowling ! Der er nogen gange tilbud på spisning og bowling sammen . Vi kan finde en dato i det nye år.... vh olek - Kirseberg
Guest brian Besvaret December 17, 2004 Rapporter Besvaret December 17, 2004 Write me in 2. hvis priserne ikke overstiger et eller andet som jeg synes er for dyrt
Guest velocity Besvaret December 17, 2004 Rapporter Besvaret December 17, 2004 pas på i ikke sidder og gemmer jeres penge under maddrassen som en anden nærig jyde i bor i Sverige alt er da forholdsvis billigt.. men tjek priser med mere her http://www.bigbowl.se Og når i nu alligevel kommer til Varnhem så tag lige mig med
Gio Besvaret December 17, 2004 Rapporter Besvaret December 17, 2004 Velo: Det kommer vist an på hvilke dage/tidspunkter i spiller på. Jeg bowlede der sidste år en lørdag aften fra 21-23...og det var IKKE billigt. (*/mindre pause...www.bigbowl.se tjekkes*) Men...kan godt se inde på www.bigbowl.se at priserne er menneskelige. Er bare ret overbevist om at vi fik en overrraskelse dengang vi bowlede der sidst. Men lad nu det ligge - priserne er faktisk billigere end i dk, når vi tager kursforskellen i betragtning. Så...fat kuglerne og tag kegler! ;o)
olek Besvaret December 20, 2004 Rapporter Besvaret December 20, 2004 Der findes også bowlingbaner i Arlöv og i Limhamm ,og det skulle väre til at betale . vh Olek - Kirseberg
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu