Gio Skrevet November 26, 2003 Rapporter Skrevet November 26, 2003 Jeg sidder lige og skal udfylde nogle papirer...og stødte lige på "Gemensamma utrymmen". Hvad betyder det egentlig? (Det er i forbindelse med min lejlighed...) Jeg har et par idéer...men er stærkt i tvivl - og vil gerne undgå at blive til grin, så jeg kommer ikke med forslag...endnu.
Gio Besvaret November 26, 2003 Forfatter Rapporter Besvaret November 26, 2003 super...var også min konklusion, efter at have tænkt lidt. Takker.
vincent Besvaret November 26, 2003 Rapporter Besvaret November 26, 2003 no problem mate .. skulle det være en anden gang
göte_børge Besvaret January 14, 2005 Rapporter Besvaret January 14, 2005 Sitter här, skrattar, och tänker tillbaks på alla ord jag hade problem med när jag letade lägenhet i Köpenhamn. "Fællesarealer" det måste vara ett utrymme där man kör med motorsågen.
Gio Besvaret January 14, 2005 Forfatter Rapporter Besvaret January 14, 2005 Jeg skratter ikke så meget... ;o) Har du "kissa" med? Mange danskere siger dette fejlagtigt, istedet for det korrekte "puss" eller "kyssa" - til stor moro for svensken.
göte_børge Besvaret January 15, 2005 Rapporter Besvaret January 15, 2005 Grine menade jag ju, grine, men det hade du väl redan kissat, nej, gissat...
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu