MultiTabs Skrevet April 20, 2005 Rapporter Skrevet April 20, 2005 Halløjsa Er der nogen svenske selskaber hvor man selv kan vælge mobilnummeret, lidt ligesom Telmore i danmark.......?
Admin Besvaret April 21, 2005 Rapporter Besvaret April 21, 2005 Da jeg tegnede min Telia abbonement kunne jeg selv vælge mellem en masse numre, så jeg endte med et der lå tæt op ad mit fastnet nr.
MultiTabs Besvaret April 22, 2005 Forfatter Rapporter Besvaret April 22, 2005 ok lyder godt :D Er der så nogen steder man kan få svensk mobilnummer uden at have svensk cpr-nr?
Thomas Besvaret April 23, 2005 Rapporter Besvaret April 23, 2005 ok lyder godt :D Er der så nogen steder man kan få svensk mobilnummer uden at have svensk cpr-nr? Køb et kontant kort!
Kenneth Besvaret April 23, 2005 Rapporter Besvaret April 23, 2005 med Comviq Amigos kontant koster det kun .50 sek/min at ringe til DK
MultiTabs Besvaret April 24, 2005 Forfatter Rapporter Besvaret April 24, 2005 hvor kan Comviq Amigos købes?
Kenneth Besvaret April 24, 2005 Rapporter Besvaret April 24, 2005 de findes i de fleste kiosker her omkring møllevången. eller se på www.comviq.se og kig under kontant kort. så kan du også finde forhandlere
MultiTabs Besvaret April 24, 2005 Forfatter Rapporter Besvaret April 24, 2005 jeg forsøgte at finde det før, men uden held. Nu har jeg så lige fundet ud af at det er Återförsäljare som er forhandlere :-) hehe
Kenneth Besvaret April 24, 2005 Rapporter Besvaret April 24, 2005 jeg forsøgte at finde det før' date=' men uden held. Nu har jeg så lige fundet ud af at det er Återförsäljare som er forhandlere :-) hehe[/quote'] ja jeg kan anbefale en lille ordbog... :)
MultiTabs Besvaret April 28, 2005 Forfatter Rapporter Besvaret April 28, 2005 uhhhhhhh nu skal I høre.. jeg var i Mobilia igår og var inde i diverst elektronik forhandlere (inkl el-gigantan som står på forhandlerlisten på tele2´s hjemmeside). Og samtlige steder stod medarbejderne og gloede på hinanden da jeg viste dem den lille brochure fra Comviq kontantkort med AMIGOS...Det så ud til at de aldrig havde hørt om Amigoen før og var vildt overrasket...... og så er det jeg tænker.........hmmmmmmmmmm
Kenneth Besvaret April 28, 2005 Rapporter Besvaret April 28, 2005 uhhhhhhh nu skal I høre.. jeg var i Mobilia igår og var inde i diverst elektronik forhandlere (inkl el-gigantan som står på forhandlerlisten på tele2´s hjemmeside). Og samtlige steder stod medarbejderne og gloede på hinanden da jeg viste dem den lille brochure fra Comviq kontantkort med AMIGOS...Det så ud til at de aldrig havde hørt om Amigoen før og var vildt overrasket...... og så er det jeg tænker.........hmmmmmmmmmm[/quote Kioskerne omkring möllevångstorvet har dem. af gode grunde :) Ellers prøv at ring til Comvig og hør hvor du får det henne
MultiTabs Besvaret May 2, 2005 Forfatter Rapporter Besvaret May 2, 2005 De havde den i ONOFF i mobilia :-D
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu