Jump to content

Recommended Posts

Besvaret
jeg forsøgte at finde det før' date=' men uden held. Nu har jeg så lige fundet ud af at det er Återförsäljare som er forhandlere :-) hehe[/quote'] ja jeg kan anbefale en lille ordbog... :scared: :)
Besvaret

uhhhhhhh nu skal I høre.. jeg var i Mobilia igår og var inde i diverst elektronik forhandlere (inkl el-gigantan som står på forhandlerlisten på tele2´s hjemmeside). Og samtlige steder stod medarbejderne og gloede på hinanden da jeg viste dem den lille brochure fra Comviq kontantkort med AMIGOS...Det så ud til at de aldrig havde hørt om Amigoen før og var vildt overrasket...... og så er det jeg tænker.........hmmmmmmmmmm

Besvaret
uhhhhhhh nu skal I høre.. jeg var i Mobilia igår og var inde i diverst elektronik forhandlere (inkl el-gigantan som står på forhandlerlisten på tele2´s hjemmeside). Og samtlige steder stod medarbejderne og gloede på hinanden da jeg viste dem den lille brochure fra Comviq kontantkort med AMIGOS...Det så ud til at de aldrig havde hørt om Amigoen før og var vildt overrasket...... og så er det jeg tænker.........hmmmmmmmmmm[/quote Kioskerne omkring möllevångstorvet har dem. af gode grunde :) Ellers prøv at ring til Comvig og hør hvor du får det henne

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...